Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klientka zamówiła 3 sztuki produktu a twierdzi ze w paczce którą otrzymała jest tylko 2 sztuki. |Co można zrobić w tej sytuacji ?
No cóż. Jeśli wartość przedmiotu jest niewielka, zaproponować zwrot należności za 1 przedmiot.
Masz dowód ze wysłałeś 3szt? kupujacy przedstawia jakiś dowód że były 2szt?
Proponujesz rozwiązanie pod tytułem: "Kopanie się z koniem". Sprzedający nie ma zdjęcia (filmu) pakowania, kupujący nie ma zdjęcia (filmu) z rozpakowywania paczki. Reszta to może być wymiana korespondencji.
Nie, proponuje rozwiązanie, bo jak masz dowód na wysłanie to prywatny sprzedajacy odpowiada za towar do chwili nadania.
Nie w tym rzecz kto i jakie ma obowiązki tylko w tym że kwestia braku 1 sztuki jest nie do wyjaśnienia. Kupujący: Brak jest 1 sztuki. Sprzedający: Wysłałem wszystkie zamówione 3. Kupujący: A u mnie brak 1. Sprzedający: Mam Pan zdjęcie po otwarciu paczki? Kupujący: Nie, nie mam. I tak można w kółko.
Nie do końca masz rację z tym bo ważne jest w tej całej kwestii czy zakup od prywatnego czy od firmy i tu kupujacy i sprzedajacy mają rożne prawa.
I wierz mi że piszę to po niedawnym takim zdarzeniu. Ja: W przesyłce nie było wszystkiego co było deklarowane w aukcji. Sprzedający: Żona wysłała wszystko co było na zdjęciu. Ma Pan zdjęcie przy paczkomacie z otwierania paczki? Ja: Nie, nie mam (wersja prawdziwa i potencjalnie dalszy ciąg wymiany korespondencji. Ja: Tak, przesyłam. Sprzedający: Pewnie po otwarciu odłożył Pan na bok kilka przedmiotów. Ma Pan świadka że czegoś brakowało? Ja: Nie nie mam ?tak, mam. Byłem z bratem. Sprzedający: Brat się nie liczy bo mógł się Pan z nim umówić ... i tak można w nieskończoność.