anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakie dalsze postępowanie w przypadku nie ukończenia sprzedaży ze względu na nie odebranie towaru

sbwa
#1 Nowicjusz#

Kupujący nie dokończył transakcji i nie odebrał towaru. Na prośbę o kontakt nie odpowiada. Allegro naliczyło prowizję za sprzedaż, która nie doszła do skutku. Podczas rozmowy telefonicznej, osoba udzieliła informacji że znalazła lepszą ofertę. Co mam zrobić w takim przypadku aby nie została naliczana prowizja?  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

amibis
#10 Popularyzator#

Rozumiem że "kupujący" zapłacił, przesyłka została wysłana i jako taka wróciła do Ciebie. Czy tak? W takim wypadku nie masz wiele do roboty. Otrzymałeś należność za przedmiot który otrzymałeś z powrotem i który (chyba) wart jest więcej niż naliczona prowizja.

oznacz moderatorów

amibis
#10 Popularyzator#

Jeśli jednak do wysyłki nie doszło, to też nie musisz podejmować dalszych działań. Transakcja po 5 dniach zostanie anulowana i zwrócone zostaną wszelkie koszty (zwrot prowizji).

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@sbwa Masz dowód w postaci rozmowy telefonicznej ze rezygnuje, pisz o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...

oznacz moderatorów