Jakie dalsze postępowanie w przypadku nie ukończenia sprzedaży ze względu na nie odebranie towaru
![sbwa sbwa](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący nie dokończył transakcji i nie odebrał towaru. Na prośbę o kontakt nie odpowiada. Allegro naliczyło prowizję za sprzedaż, która nie doszła do skutku. Podczas rozmowy telefonicznej, osoba udzieliła informacji że znalazła lepszą ofertę. Co mam zrobić w takim przypadku aby nie została naliczana prowizja?
![amibis amibis](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem że "kupujący" zapłacił, przesyłka została wysłana i jako taka wróciła do Ciebie. Czy tak? W takim wypadku nie masz wiele do roboty. Otrzymałeś należność za przedmiot który otrzymałeś z powrotem i który (chyba) wart jest więcej niż naliczona prowizja.
![amibis amibis](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli jednak do wysyłki nie doszło, to też nie musisz podejmować dalszych działań. Transakcja po 5 dniach zostanie anulowana i zwrócone zostaną wszelkie koszty (zwrot prowizji).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@sbwa Masz dowód w postaci rozmowy telefonicznej ze rezygnuje, pisz o zwrot: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...