Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
kupujący kupił ode mnie używaną grę na PC na Allegro Lokalnie. Okazuje się, że gra nie działa i wyskakuje komunikat, że klucz został wykorzystany i nie da się ponoć tej gry uruchomić. Czy w tej sytuacji powinnam zwrócić koszty? Skoro stan gry był określony jako używany + w opisie był dopisek, że towar nie podlega zwrotowi? Bardzo proszę o pomoc.
Zwrotowi bez podania przyczyny nie podlega, ale reklamacji podlega. Nie można odmawiać prawa do reklamacji, więc jeśli gra miała działać i nie działa, kupującemu należy się zwrot wszystkich kosztów.
Gra na pewno jest dobra skoro się zainstalowała na komputerze kupującego. Kupujący miał świadomość że gra jest używana, mógł też mieć własny klucz do tej gry (tak też się zdarza), a może planował klucz dokupić.
Nie bardzo więc wiadomo na czym ta reklamacja miała by polegać. Gdyby gra była nowa, to wtedy zrozumiałe, ale gra była już używana. Skoro system domaga się klucza to znaczy że gra się instaluje, jest OK.
Dodam, że kupujący zaznaczył, że komunikat wyskoczył po instalacji. Bardzo dziękuje za wcześniejsze odpowiedzi!
@kmarta29 Możliwe że kupujący nie posiadał takiej wiedzy (o kluczach), ale mógł się dopytać. Reklamować ma prawo a ty musisz rozpatrzyć reklamację, możesz ją uznać albo nie.