anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kolejne oszustwo z emailem

Riddick1500
#7 Wielbiciel#

Proszę państwa moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ proszę o zablokowanie kolejnego "mądrego"  [edycja]. Wystawiłem na Allegro subwoofer. Kupił raz, transakcje (platność) anulował, zero kontaktu. Wystawiłem ponownie po chwili znowu kupił - jest oczekiwanie na platność a ten baran pisze, żeby mu podać emaila  w celu zapłaty (jakbym nie wiedział o co chodzi). W plecy jestem już 2zł (wiem że to nie dużo ale powodu tego nie ma żadnego poza baranem) i stratę czasu na ponowne wystawianie tej aukcji. Z góry dziękuję i Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Riddick1500, o podanie mejla prosił Cię inny użytkownik o loginie Client:105330145. Zablokowaliśmy to konto.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Riddick1500
#7 Wielbiciel#

Dzięki. Fakt, nie popatrzyłem dokładnie. Chodź pierwszy też nie jest normalny. Kupił nie zapłacił (anulował platność), zero kontaktu. Wystawiam raz jeszcze i robi dokładnie to samo. Czy można coś z tym zrobić. Normalny człowiek jakby się pomylił, rozmyślił, to chociażby napisał. A ten jegomość kupuje drugi raz ten sam przedmiot i dalej zero kontaktu, no i oczywiście zero wplaty. Trochę się zdenerwowałem i nawet dobrze się loginowi nie przyjrzałem 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Riddick1500, rozumiem Twoje zdenerwowanie, natomiast nie jest to działanie, które kwalifikuje się pod zablokowanie konta. Na Allegro Lokalnie kupujący ma 5 dni na uregulowanie płatności. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, daj, proszę znać. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów