Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący kupił na Allegro Lokalnie u mnie maszynkę "za pobraniem" wysłałem produkt i klient nie odebrał telefonu.
Produkt wrócił do mnie , poniosłem koszty wysyłek oraz Allegro pobrało ode mnie prowizję za sprzedaż.
Chciałbym aby klient zwrócił mi za przesyłki oraz Allegro prowizję. Nie ma miejsca na Allegro Lokalnie również nie znalazłem takiego miejsca na moim Allegro gdzie mógłbym zgłosić taki problem. Czy to nie jest celowe działanie Allegro , aby zniechęcić sprzedawców prywatnych do zgłoszenia takich sytuacji i zachowania prowizji przez Allegro ? .
Mam podejrzenia że takie są działania Allegro aby utrudnić i zniechęcić , czy to nadaje się do zgłoszenia do UOKiK ?.
Moderatora proszę o zadziałanie wraz z zablokowaniem kupującego. Dane prześlę na podanego maila przez moderatora. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@malpka3500 A sądzisz że ktoś go zablokuje? nie zablokuje, nie udostępniaj pobrań ani odbioru osobistego, trudno odzyskać prowizję, o jej zwrot pisze się tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Dziękuję za radę @LEW433 , właśnie edytowałem aukcje i usunąłem za pobraniem.
Czekam teraz na moderatora , hallo moderator
@malpka3500 Ja widzę, co to jest za kupujący. Przesłałam już odpowiednie zgłoszenie.