Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedałem wczoraj pewien przedmiot na allegro lokalnie, został on opłacony a następnie wysłałem paczkę do paczkomatu. Dziś sprzedający grozi mi bez podawania jakiegokolwiek powodu, że paczki nie odbierze i będzie żądał zwrotu. Ja ze swojej strony nie widzę powodu, bym taki zwrot chciał zrealizować.
Co zatem powinienem zrobić z paczką, gdy wróci do mnie zakładając, że allegrowicz będzie naciskał na zwrot środków? Komu mam ją wysłać skoro kupujący jej nie chce?
Jesteś prywatnym sprzedającym i po opłaceniu i wysłaniu towar należy do kupującego a On nie może zrobić zwrotu, odstąpić od umowy zakupu bez podania powodu(reklamacja), możesz wyrazić zgodę na zwrot i odebrać zwrotną przesyłkę >zwrócić mu środki obniżając koszty zwrotu>jeżeli takowe poniesiesz. Możesz napisać że towar należy do niego i jego problem a ty go obciążysz kosztami magazynowania, ale z pewnością skończy się dyskusją i wojenką z Allegro a Allegro staje z reguły po stronie kupującego>wybierz co lepsze!
To w takim razie po co są te zapisy, że zwrotów na allegro lokalnie nie ma? Bez sensu skoro to nie działa.
A co w przypadku jak przedmiot kosztował mniej niż przesyłka zwrotna? Allegro naliczylo mi 9,99 za przesyłkę zwrotną plus 0,55 prowizji a przedmiot kosztował 7 zł. Właśnie dokładam 10,54 do tej sprzedazy...
Niestety ale tak się zdarza!!!🤔
@maXi__ @aina_nan walka będzie w dyskusji, ale zgodnie z prawem sprzedaż przez prywatnego sprzedawcę wydanie towaru następuje w momencie przekazania go przewoźnikowi, zwrot nie przysługuje !!! więc paczki zwrotnej nie musisz odbierać bo narazisz się na koszty, napisz to kupującemu i tyle 😉
Kupujacy po dzis dzien nie odczytal zadnej wiadomosci ode mnie i podejrzewal ze tych wyslanych do niego przez Allegro pewnie tez nie. Allegro ciagle proponuje mi ze moge oddac kupujacemu cene towaru + przesylke co mi nie odpowiada poniewaz doloze 9,99 do tego interesu.
@maXi__ jeśli jesteś prywatnym sprzedającym i sprzedałeś na allegro lokalnie oraz w zakładce zwrot nic nie masz bo nie wysylasz ze smartem to napisz mu że nie przyjmujesz zwrotów i że jeśli nie odbierze swojego towaru to potem będzie szukał u przewoźnika na magazynie rzeczy niedoręczalnych bo ty nie musisz odbierac zwrotu bo to już nie twój towar tylko jego. Zachowaj dowód nadania na cele dyskusji wkleisz dane z trackingu i gościu bye bye bez protect niech szuka paczki