Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry. Klient zakupił u mnie 10 sztuk formatek dla murarki, które zostały mu wysłane, lecz nie odebrał przesyłki. Paczka wróciła do mnie ale, gdy przywiozłem ją do domu i rozpakowałem zobaczyłem, że wszystkie 10 sztuk jest z jednej strony uszkodzona i nie mogę sprzedać dalej takiego produktu co mam teraz zrobić?
A dlaczego chcesz sprzedać dalej? przesyłka za poraniem?
chciałem odsprzedać bo miałem za dużo. Nie wysyłka była paczkomatem kupione było przez allegro
@Mateusz_ss12 sprzedałeś jako osoba prywatna? czym wysyłka i czy opłącony zakup?
tak jako osoba prywatna. Wysłana inpost paczkomat a zakup był z góry opłacony
@Mateusz_ss12 w czym problem, spisz protokół szkody i złóż reklamację 🙂 sprzedając zawodowo powinieneś wiedzieć co z tym zrobić 😄
@kostas11 według wyszukiwania sprzedawcy na allegro to prywatny sprzedawca co sprzedaje na normalnym allegro czyli jeśli za pobraniem to on ma problem jeśli kup teraz to problem ma kupujący
@Mateusz_ss12 raczej działalność nierejestrowana bo sprzedaje hurtowo i zarobkowo nowe produkty, więc jest traktowany jako firma 😄
@kostas11 weź mu to tylko udowodnij
Drugi @Ziolko39 🤣
Było to kup teraz. Z tym, że kupujący kupił dwie takie same przesyłki po 10 sztuk. Wysłałem jak było w zakupach. Jedną odebrał drugą nie pewnie się pomylił ale jak wróciła to z jednej strony wszystkie 10 sztuk są nadłamane
@Mateusz_ss12 sprzedaż jako osoba prywatna ryzyko utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego w momencie tutaj zamknięcia skrytki w paczkomacie po włożeniu paczki ergo kupujący ma problem. Składasz reklamację ty za 30dni będzie odpowiedź mianowicie 1 inpost uzna reklamację, 2 nie uzna z powodu złego spakowania podsumowując za 30 dni decyzja co z kasą oddajesz lub nie, stwierdziłeś że towar zniszczony nie nadaje się do odsprzedaży lub możesz scedować reklamację na kupującego ale jak dostanie odmowę z powodu złego spakowania to wróci do ciebie z roszczeniem po miesiącu. Masz 7 dni po odebraniu na sporządzenie protokołu szkody na stronie inpost i złożenie reklamacji, powyżej tego czasu reklamacja zostanie odrzucona automatycznie zgodnie z prawem pocztowym tj brak wniesienie zastrzeżeń do odbioru w terminei 7 dni od odebrania. Pozostaje kwestia naliczenia opłaty za powrót jak jakaś była to masz prawo potracić z kwoty zwrotu za niewywiązanie się kupującego z umowy odebrania paczki. Ot takie masz dylematy teraz.
pierwszy raz miałem taką historię. Od kilkunastu lat jestem na allegro i nigdy mi się nie przytrafiła taka sytuacja z uszkodzoną paczką. A gdzie mam spisać protokół i złożyć reklamację u inpostu?
Po prostu składasz reklamację do przewoźnika.
Ok tak zrobię. Dzięki za odpowiedź