anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie odebrał przesyłki, co z opłatą transakcyjną?

magdalenkaszyk
#7 Wielbiciel#

kupujący nie odebrał przesyłki dotyczy laptop Lenovo płatność za pobraniem. Proszę nie pobierać prowizji od sprzedaży 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

magdalenkaszyk

nie ten adres tu jest forum użytkowników . 

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

My tu tylko możemy ci doradzić abyś na temat prowizji zgłaszał sprawę prosto do allegro.Na AL NIE MA PROWIZJI TYLKO OPŁATA TRANSAKCYJNA  regulaminowo zwykle bezzwrotna ale pisz do nich i na przyszłość nie udostępniaj pobraniówek z tym są największe kłopoty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@magdalenkaszyk To było na Allegro Lokalnie? O zwrot naliczonej prowizji poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Musisz dołączyć jakiś dowód na rezygnację kupującego, być może wystarczy potwierdzenie powrotu nieodebranej przesyłki.

oznacz moderatorów