Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupujący nie odebrał przesyłki dotyczy laptop Lenovo płatność za pobraniem. Proszę nie pobierać prowizji od sprzedaży
nie ten adres tu jest forum użytkowników .
My tu tylko możemy ci doradzić abyś na temat prowizji zgłaszał sprawę prosto do allegro.Na AL NIE MA PROWIZJI TYLKO OPŁATA TRANSAKCYJNA regulaminowo zwykle bezzwrotna ale pisz do nich i na przyszłość nie udostępniaj pobraniówek z tym są największe kłopoty.
@magdalenkaszyk To było na Allegro Lokalnie? O zwrot naliczonej prowizji poproś przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Musisz dołączyć jakiś dowód na rezygnację kupującego, być może wystarczy potwierdzenie powrotu nieodebranej przesyłki.