Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wysłałem zapłacony z góry towar kupującemu w ramach przesyłki In Post allegro za co kupujący zapłacił 9,99 zł
Kupujący nie odebrał przesyłki i teraz ta przesyłka wraca do paczkomatu nadawczego.
I teraz moje pytanie:
Co w takiej sytuacji mam zrobić?
Odesłać jeszcze raz? I jak wygląda sprawa z opłatami,kto ponosi koszty przesyłki zwrotnej i ewentualnie ponownego nadania?
W góry dziękuję za odpowiedź.
To co można zrobić zostało już napisane w wielu, wielu wcześniejszych identycznych tematach ktore są dostepne i wystarczy je przeczytać bo nie mamy tutaj szklanej kuli i nie bedziemy wróżyć co i jak.
Szanujmy swój czas.
Oj przepraszam najmocniej że tak zmarnowałem czas Pana pomocnego.
Po to jest to forum żeby użytkownicy mogli sobie pomóc.
Ktoś ogarnięty w temacie poświęci minutę na odpowiedź i tyle.
Ty nie masz zamiaru w żaden sposób pomóc sam marnujesz czas na odpowiedź która nic nie wnosi i jeszcze marudzisz XD
Mogłeś sie wysilić i napisać czy chodzi np. o AL. Ale po co?
Mogłeś napisać, czy chodzi o zakup konsumencki. Ale po co?
Mogłeś poczytać wczesniejsze tematy ale jaki widac oczekujesz rozwiazania podanego na tacy.
doskonała riposta i szacunek dla tego pana!
Właśnie dlatego umarły fora tematyczne - masa egoistów traktowała świeżaków jak intruzów, złośliwie, bezczelnie i niegrzecznie odsyłając do starych (i często nieaktualnych) tematów.
POPIERAM! Chcesz pomóc - pomóż miło i sympatycznie. Nie chcesz pomóc - zamilcz.
Żeby wszyscy to rozumieli, świat byłby lepszym miejscem.
@joqubus w takiej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym i zapytaj, czy interesuje go ponowna wysyłka (wówczas powinien dopłacić za nią), jeśli nie, lub nie odpisze, to zwróć środki (za towar nie za przesyłkę). 🙂
Niestety problem w tym że nie ma z nim kontaktu.
No nic pozostaje czekać
Z tego co wiem, to już nie jest twój przedmiot. Tylko kupującego. Jeśli już odebrałeś zwrotną, Najlepiej będzie poprosić wyraźnie co musisz zrobić z tym przedmiotem. Sprawdź czy Allegro naliczyło ci opłatę za zwrotną.
Jeśli jeszcze nie odebrałeś, możesz Próbować skontaktować poza Allegro (przecież masz dane kontaktowe), umówić się na ponowną przesyłkę z wcześniejszą opłatę za zwrotną+nową.
Jeżeli będzie to trwało, i już odebrałeś, Możesz również napisać że nie ponosss odpowiedzialność za możliwe uszkodzenia przedmiotu. Obciążyć go kosztami związanymi z utrzymaniem przesyłki.
W moim przypadku przesyłka wróciła do mnie, zadzwoniłem do kupującego, on opłacił nową przesyłkę.
Mam podobną sytuację. Kupujący zapłacił za towar i przesyłkę, ale przesyłki nie odebrał i wróciła do mnie. Nie odpowiada na moje wiadomości. Próbowałem sam zrobić mu zwrot pieniędzy, niestety w opcji nie ma możliwości odliczenia kosztów przesyłki, tak więc ja poniosę koszty przesyłki. Może coś jest nie tak w systemie?
Działanie jest po stronie kupującego. Nie licz się wyłącznie na wiadomości Allegro - skontaktuj bezpośrednio (masz dane kontaktowe w info o zakupie)
To dlaczego moderatorka pisze, żeby samemu zwrócić środki tylko za towar bez kosztów przesyłki skoro nie ma takiej możliwości, bo system pozwala tylko na zwrot całej kwoty, razem z przesyłką?
To Sprzedawca zawsze płaci na Allegro)
Widocznie masz problem z kontrolowaniem płatności na Allegro. Sprzedawca kupując przedmiot za przesyłkę płaci mnie, ja płacę Allegro, a teraz mam zwrócić jemu całą kwotę razem z przesyłką a w rozliczeniu jest, że Allegro zwraca mi tylko prowizję. W takiej sytuacji ponoszę koszt przesyłki, która do mnie wróciła. Spróbuję Ci to rozrysować: kupujący płaci przykładowo 10 zł za przedmiot plus 9.99 za przesyłkę. Wpłaca mi kwotę 19,99zł. Allegro pobiera prowizję 1 zł plus koszt przesyłki 9.99 czyli płacę Allegro 10,99 zł i zostaje mi 9 zł. Teraz mam zwrócić kupującemu 19,99 a Allegro zwróci mi tylko prowizję czyli 1 zł. Tym sposobem 9.99 zł. jestem w plecy. Tak to obecnie wygląda.
Jeżeli ostatnia Twoja wypowiedź to był sarkazm, to sorry, że się nakręciłem.
Halo, Pani Moderator, kiedy zmienicie w systemie zwrotów, żeby kupujący, który nie odebrał przesyłki, ponosił koszt przesyłki i Waszej prowizji? Cedowanie tego na sprzedawcę nie jest w porządku. Wiele spraw przez ten brak jest zawieszonych. Jeżeli kupujący nie odebrał przesyłki, zwracam mu za artykuł minus prowizja i mogę go wystawić ponownie a tak zajmuje mi miejsce i sprawa jest niedokończona. Proszę to rozważyć, to bardzo dobre rozwiązanie.