anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący nie opłacił zamówienia, co mogę zrobić?

cipisaczek
#9 Pomysłodawca#

koles kupil i nie placi, mozna o jakos namierzyc? mozliwe ze to bot albo jakis oszust?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@cipisaczek Kupujący na Lokalnie ma 5 dni na opłacenie zamówienia. Jeśli tego nie zrobi, ogłoszenie zostanie automatycznie wznowione. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cipisaczek
#9 Pomysłodawca#

Tylko w ten sposób przez pięć dni nie mam ani pieniędzy, ani nie wiem co zrobić ze sprzętem za trzy tysiące. Nie mam firmy, a dla szaraczka takie pieniądze to być lub nie. Trochę to nieuczciwe wobec człowieka czekającego na uczciwe rozwiązanie sprzedaży. Aczkolwiek to nie pani wina oczywiście i proszę nie odebrać tego personalnie do siebie

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@cipisaczek Oczywiście, rozumiem też Twój punkt widzenia! Z mojej strony mogę dodać, że kupujący również potrzebują czasu na opłacenie zamówienia, np. gdy chcą wykonać przelew tradycyjny. Możesz napisać do kupującego z zapytaniem, czy jest zainteresowany przedmiotem. Zrobisz to przez Centrum Wiadomości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

cipisaczek
#9 Pomysłodawca#

Napisałem. Pół dnia siedział na licytacji, teraz nawet nie odbiera. Ale zakładam że jest jak Pani pisze 

oznacz moderatorów

oldschoolbike
#7 Wielbiciel#

No i co? zapłacił w końcu?? U mnie co trzeci kupujący tak robi. Oferty może i są wznawiane  - po tygodniu - ale wyróżnienie już nie.

oznacz moderatorów

amibis
#10 Popularyzator#

Ja w takich sytuacjach w ogóle nie czekam i po maksimum 24 godzinach wystawiam, aukcję ponownie. Szkoda czasu na kogoś kto jak (prawdopodobnie) i tak nie ma zamiaru zapłacić. Co gdyby zdarzyła się kolejna sprzedaż a pierwszy kupujący jednak zapłaci? Ano nic. W zakładce sprzedaży jest opcja "Ostatnio sprzedane - Szczegóły" jest pozycja Zwróć pieniądze. Robisz więc zwrot pierwszemu kupującemu i po sprawie. I nie zwracaj uwagi na porady tupu: "że kupujący również potrzebują czasu na opłacenie zamówienia, np. gdy chcą wykonać przelew tradycyjny" bo ja kiedy mam zamiar coś kupić, to tradycyjny przelew wykonuję po zakończeniu zakupu. Nie jest ni potrzebny dodatkowy czas.

oznacz moderatorów