Kupujący nie opłacił zamówienia, co mogę zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
koles kupil i nie placi, mozna o jakos namierzyc? mozliwe ze to bot albo jakis oszust?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cipisaczek Kupujący na Lokalnie ma 5 dni na opłacenie zamówienia. Jeśli tego nie zrobi, ogłoszenie zostanie automatycznie wznowione.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tylko w ten sposób przez pięć dni nie mam ani pieniędzy, ani nie wiem co zrobić ze sprzętem za trzy tysiące. Nie mam firmy, a dla szaraczka takie pieniądze to być lub nie. Trochę to nieuczciwe wobec człowieka czekającego na uczciwe rozwiązanie sprzedaży. Aczkolwiek to nie pani wina oczywiście i proszę nie odebrać tego personalnie do siebie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cipisaczek Oczywiście, rozumiem też Twój punkt widzenia! Z mojej strony mogę dodać, że kupujący również potrzebują czasu na opłacenie zamówienia, np. gdy chcą wykonać przelew tradycyjny. Możesz napisać do kupującego z zapytaniem, czy jest zainteresowany przedmiotem. Zrobisz to przez Centrum Wiadomości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisałem. Pół dnia siedział na licytacji, teraz nawet nie odbiera. Ale zakładam że jest jak Pani pisze

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No i co? zapłacił w końcu?? U mnie co trzeci kupujący tak robi. Oferty może i są wznawiane - po tygodniu - ale wyróżnienie już nie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja w takich sytuacjach w ogóle nie czekam i po maksimum 24 godzinach wystawiam, aukcję ponownie. Szkoda czasu na kogoś kto jak (prawdopodobnie) i tak nie ma zamiaru zapłacić. Co gdyby zdarzyła się kolejna sprzedaż a pierwszy kupujący jednak zapłaci? Ano nic. W zakładce sprzedaży jest opcja "Ostatnio sprzedane - Szczegóły" jest pozycja Zwróć pieniądze. Robisz więc zwrot pierwszemu kupującemu i po sprawie. I nie zwracaj uwagi na porady tupu: "że kupujący również potrzebują czasu na opłacenie zamówienia, np. gdy chcą wykonać przelew tradycyjny" bo ja kiedy mam zamiar coś kupić, to tradycyjny przelew wykonuję po zakończeniu zakupu. Nie jest ni potrzebny dodatkowy czas.