Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupił towar jednak model jest byl pomylony. Chce pieniądze z powrotem jednak bez odsyłania przedmiotu.
Jak to jest?
@kasia26053 Pomylony model czyli składa kupujący reklamacje, musisz ją rozpatrzyć możesz zażądać odesłania przedmiotu, będziesz musiał pokryć koszty odesłania, jeżeli kupujący nie zechce odesłać możesz reklamacje odrzucić. Pamiętaj że na rozpatrzenie masz 14dni kalendarzowych.
Czy zwrot pieniędzy jest wtedy wymagany? Rozchodzi się o 23zł
Kwota nie ma znaczenia ,liczą się zasady lub wspólne dogadanie się.
@kasia26053 uczciwość nakazuje że jak się chce odzyskać pieniądze to należy oddać przedmiot.
@kasia26053
Zamiast zwrotu pieniędzy kupującemu możesz wysłać mu (na swój koszt) poprawny przedmiot.
Możesz żądać zwrotu "pomylonego" przedmiotu, ale pamiętaj że pokrywasz koszty jego odesłania (jeżeli kupujący opłaci przesyłkę z odsyłanym przedmiotem - to Ty powinnaś mu te koszty oddać).