Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący kupił ode mnie towar ale nie odebrał paczki (podał zły adres), otrzymał zwrot pieniędzy z programu ochrony kupujących. Allegro naliczyło prowizję za sprzedaż do której nie doszło. Jak egzekwować tę kwotę i dodam ze jest powyżej 45 dni od "sprzedaży"
pisz z nimi poprzez konta Allegro opisz sytuacje wal drzwiami i oknami jak nie to zamów rozmowę--bynajmniej jeśli opisujesz prawdę zwrot powinien ci się należeć- nie wiem jak potraktują te 45 dni i jak przebiegała cała dyskusja ale próbuj
@Bulbi_94 Do sprzedaży doszło. Gdyby do niej nie doszło, kupujący nie otrzymałby pieniędzy z POK.
Sprzedaż jest w momencie kliknięcia Kupuję i płacę.
O zwrot prowizji po czasie możesz poprosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10
@Bulbi_94 Widzę, że napisałeś już do nas zgłoszenie mailowe w tej sprawie, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź. Nasi pracownicy dokładnie sprawdzą tę transakcję i na pewno wrócą do Ciebie z informacją zwrotną.