anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący "pomylił się" podczas licytacji...

MAMY ROZWIĄZANIE!
chimich
#1 Nowicjusz#

Kupujący zalicytował produkt, po czym zaczął czytać opis. Jak łatwo się domyślić nagle zmienił zdanie i w wiadomości prywatnej napisał, że mimo zalicytowania nie dokona wpłaty. Postawił cenę zaporową, przez co skutecznie odstrasza innych od licytowania. Czy mogę w jakiś sposób zdjąć jego ofertę licytacji bez konieczności czekania na złożenie przez niego wniosku o cofnięcie oferty? Support Allegro wiecznie zajęty chat, zaś na maila nie odpisali od rana.

Generalnie kupujący dość opryskliwy. Wiem, że nie mam obowiązku anulować wpłaty i mogę po prostu kazać mu "po złości" uiścić opłatę kosztem negatywnej oceny, ale wolę nie robić sobie kwasu jako sprzedawca, bo wystawiam sporo prywatnych przedmiotów, a jeszcze wiele ogłoszeń przede mną...

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Nie piszesz gdzie ta licytacja. Na lokalnym się nie da. Na głównym obie strony mogą kliknąć na to odwołaj oferty czy jak to tam się nazywa. Ja w opisie daje, że na prośbę kupującego i po sprawie.

oznacz moderatorów
chimich
#1 Nowicjusz#

Licytacja jest na Allegro Lokalnie

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@chimich I jako uzupełnienie > nie możesz mu kazać "po złości" zapłacić > nie ma obowiąku zapłaty >  na AL nie ma systemu ocen > także negatywa nie otrzymasz. Pozostaje Ci tylko zgłoszenie do Allegro.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@chimich Jeżeli to na Allegro lokalnie to aukcja się wznowi po 7 dniach przy nieopłaceniu przez kupującego. Nic innego nie zrobisz> na AL nie ma obowiązku zapłaty. Na zwykłym Allegro możesz po 7 dniach wystąpić o zwrot prowizji > nie zmusisz kupującego do zapłaty . jak się sytuacja będzie powtarzać to zgłoś go do Allegro > mogą mu nawet zablokować konto.

oznacz moderatorów