Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący miał problem z kontem który rozwiązałem z nim tak że dałem mu drugie konto. Wszystko było dobrze bo dostał to konto, ale po tygodniu pisze że konto według niego jest tańsze niż to co kupił. Więc pisał że chce zwrotu albo zgłasza to na policję. Czy to nie jest bezpodstawne napisanie do allegro że produkt jest niezgodny z opisem?
@Client:49111268 Jakie konto? Jeśli mu wymieniłeś konto na inne, które ma gorsze parametry, jego zgłoszenie jest słuszne.
Xyz96 ma rację. Kupujący ma prawo do reklamacji z tytułu rękojmi, z tym że niekoniecznie musisz mu zwracać pieniądze. Możesz wymienić mu konto na takie, które obiektywnie będzie zgodne z tym, które kupił. O ile jest to możliwe oczywiście.
I niech zgłasza na policję w tej sytuacji 😂
Możesz też odrzucić reklamację, jeśli konto, które dałeś mu w zamian jest identyczne, jak to które klient kupił.
A swoją drogą to wyjaśnij dlaczego kupujący uważa, że konto jest tańsze, bo aż jestem ciekaw 😁