Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Twoje pytanie
Kupujący ode mnie przedmiot 10.09.2025 r. poprzez Allegro Lokalnie źle wpisał swój numer telefonu (błędny format) przez co nie mogę dokończyć procedury generowania kodu do Paczkomatu.
Kiedy już na koniec procedury tworzenia paczki klikam "wygeneruj kod", to wyskakuje czerwona uwaga, że sprzedający użył złego formatu nr telefonu i niestety trzeba to wyjaśnić z Biurem obsługi.
Wczoraj w południe wysłałem zapytanie ale na razie cisza.
Może znacie jakieś rozwiązanie?
@bartekbe89 kupujący podał stacjonarny numer telefonu i to powoduje problem.
Spróbuj proszę teraz wygenerować etykietę.
Jednak warto było spróbować tutaj.
Bardzo Pani dziękuję za pomoc:)
Wszystko już działa.
@bartekbe89 super 🙂 Dzięki za informację i miłego dnia!