Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem na Aukcji Telefon. Paczka nadana w Paczkomacie widnieje jako gotowa do wyjęcia z paczkomatu Nadawczego i wyruszy w podróż. Allegro zwróciło pieniądze Osobie która kupiła ten telefon. Jednocześnie Klient twierdzi, że etykieta była na błędny adres rzekomo. Ale ja etykiety nie wpisywałam tylko taka dostałam z Allegro. Mam potwierdzenia nadania paczki z Inpost. Co mam w tej sprawie zrobić. Chciała bym aby moje konto zostało odblokowane, bo ja zrobiłam wszystko to co powinnam a jestem stratna na tym Bardzo.
@madzialenkaa93 Coś mi się tu nie klei.
Niech dziewczyny rzucą okiem.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@madzialenkaa93 ,,Allegro zwróciło pieniądze Osobie która kupiła ten telefon,, czyli co? zapewne rekompensata ,a Ty masz doliczone do salda ? Była dyskusja , nie odpowiedziałaś , klient czekał , nie mógl się doczekać to złożyl wniosek o rekompensatę .
Właśnie odpowiadam kupującemu, dzwonie to nie Odbiera. Piszę to samo.. Tylko mi co jakiś czas odpisuje na Allegro.
@madzialenkaa93 przykro mi, ale kwestie blokady konta można wyjaśnić jedynie z Działem bezpieczeństwa. W sprawie nr 30504064 otrzymałaś odpowiedź, że konieczne będzie wyjaśnienie dyskusji oraz dostarczenie przesyłek do kupujących. W prowadzonej dyskusji możesz załączyć potwierdzenie od przewoźnika.
No i takie właśnie załączyłem Od i postu rozmowę ze paczka nadana. Dzwonię do kupującego to nie odbiera telefonów, i twierdzi że etykieta wydrukowana przez allegro zawiera błędny adres.
@madzialenkaa93 bardzo proszę, abyś wyjaśniła to z Działem bezpieczeństwa w prowadzonej korespondencji. Przykro mi, ale tak jak napisałam tylko Dział bezpieczeństwa może podjąć decyzję w sprawie blokady.
@madzialenkaa93 napisał(a):
No i takie właśnie załączyłem Od i postu rozmowę ze paczka nadana. Dzwonię do kupującego to nie odbiera telefonów, i twierdzi że etykieta wydrukowana przez allegro zawiera błędny adres.
@madzialenkaa93
skoro przesyłka została nadana, etykieta była wygenerowana z danych allegrowych to nie powinno być ewentualnego błędu z adresem z Twojej strony (może kupujący podał błędne dane dokonując zakupu)
dodatkowo jeśli wysłano używając WYSYŁAM Z ALLEGRO to kupujący otrzymał nr przesyłki
Pamiętaj że w dyskusji trzeba odpowiadać terminowo max do 24h bo zadziałają automatyzmy allegro i wtedy allegro nakłada blokady, naliczają sprzedawcy koszty allegro protect. Dzieje się to nawet jeśli w ramach samej transakcji zrobiono wszystko prawidłowo.
Z kupującym nie ma większego sensu korespondować i rozmawiać tel, dla allegro nie będzie to miało większego znaczenia
Wypowiadaj się w dyskusji i tam przekazuj info kupującemu oraz odpowiadaj na maile z działu bezpieczeństwa/wniosek allegro protect Warto zamówić rozmowę z allegro i tam pracownikowi przedstawić sprawę może to przyśpieszyć wyjaśnienie i odblokowanie konta.
W sytuacji jeśli prawidłowo wysłałano towar a naliczyli Tobie rekompensatę to też możesz domagać się anulowania tej opłaty.
Jeśli kupujący podał błędne dane adresowe i dlatego paczka utknęła / wróciła to powinien pokryć koszty ponownego nadania i ewentualne koszty odesłania nieodebranej przesyłki.
W sytuacji jeśli sprzedaż była prywatna to nie musisz przyjmować odstąpienia i anulować zakupu anulowanie będzie zależało od Twoich ustaleń z kupującym.
Pani moderator. Dlaczego Tylko kupujący jest brany pod uwagę? Moje słowa są ale ich jak by nie było. Mam screeny itp.. Skłonna była bym nawet zapłacić i sama dojść do tego gdyby mi odblokowano Konto które jest o potrzebne.
Moderatorzy w sprawie blokady nie wypowiedzą się, tak to tu działa, sprawa blokady tylko z działem bezpieczeństwa. Podał zły adres ale decydujący był czas (nie)wysłania towaru i braku odpowiedzi w dyskusji.
@madzialenkaa93 a kiedy nadałeś paczkę, po blokadzie i wypłacie odszkodowania ?
Po wygenerowania etykiety zablokowane mi konto. Przed wypłatą 27.12 wysłałem. A 15 był zakup
A jaki podałaś termin wysłania? na AL sprzedajacy ma 7dni na wysłanie i zapewne nie wyslałaś w wyznaczonym terminie a kupujący otworzył dyskusję, Ty w nie nie odpowiedziałaś to Allegro zaproponowało złożenie wniosku o rekompensatę, odpowiadasz i porozumiewasz się z kupującym przez Allegro a nie w prywatnej rozmowie.
Nie widzimy obrazków.🤗
@madzialenkaa93 napisz chronologicznie
Zamówienie - data
Wysyłka - data
Blokada konta - data
Wypłata odszkodowania - data
1-15.12.2022
2-27.12.2022
3.5.01.2023
4.18.01.2023 złożył wniosek o wypłatę.
[edycja] 17 stycznia
15 zapłacił a ty dopiero 27 wysłałaś?
Tak
@madzialenkaa93 zrób to co Tobie napisałem odpisuj w dyskusji i wniosku allegro protect
Wysyłka była późno, Twój błąd ale jednak ją dokonano więc jeśli będą udzielane odp to do wyjaśnienia sprawy nie powinno być wypłacane odszkodowanie z allegro protect/nie powinno się ciebie nim obarczać