Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak widac na zdj to nie jest moj mikrofon, poniewaz kiedy go kupilem to tylko raz zostal zakrecony i postawiony.
A pan oszust, zrobil zdj z bardzo uzywanem mikro!
W ciagu uzywania tego mikrofonu nigdy nie zaklagalem sluchawki do niego.
Plus wyrwany przycisk do regulowania głośnośći to PRZESADA!
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Poproś klieeeenta w dyskusji o zdjęcie produktu , który na prawdę otrzymał , umieść również swoje zdjecie .
Co musze zrobic jezeli wysylalem cialy produkt ale teraz klient pokazuje ze on jest rozwalony poprostu.
Jak powinienem na to zareagować?
Czy ten klient zrobił jakiś test zderzeniowy...
@Dema_D
Jeżeli klient składa reklamację - to ty musisz ją rozpatrzyć (i uwzględnić lub odrzucić).
Najwygodniej poprosić klienta, aby przesłał reklamowany produkt na Twój adres (jeżeli prawdopodobne jest, że reklamację odrzucisz z powodu reklamowania produktu niepochodzącego od Ciebie - to nie będziesz musiał zwracać kosztów transportu).
Mając reklamowany produkt "w rękach" będziesz mógł dokonać rzetelnej oceny i udokumentowania powodów odrzucenia reklamacji.
Po rozpatrzeniu w przypadku odrzucenia reklamacji możesz wezwać kupującego do odbioru jego produktu na jego koszt.