anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił problem z towarem, ale na zdjeciu widać że to jest nie mój produkt, co zrobić?

Dema_D
#8 Zapaleniec#

1123123.png

Jak widac na zdj to nie jest moj mikrofon, poniewaz kiedy go kupilem to tylko raz zostal zakrecony i postawiony.
A pan oszust, zrobil zdj z bardzo uzywanem mikro!

W ciagu uzywania tego mikrofonu nigdy nie zaklagalem sluchawki do niego.
Plus wyrwany przycisk do regulowania głośnośći to PRZESADA!

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Poproś klieeeenta w dyskusji o zdjęcie produktu , który na prawdę otrzymał , umieść również swoje zdjecie .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Dema_D w takiej sytuacji możesz odrzucić reklamację kupującego, a w decyzji reklamacyjnej wyszczególnić różnice pomiędzy produktami - zakupionym i tym widocznym na zdjęciu.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Dema_D
#8 Zapaleniec#

Co musze zrobic jezeli wysylalem cialy produkt ale teraz klient pokazuje ze on jest rozwalony poprostu.1212312.png

Jak powinienem na to zareagować?

Czy ten klient zrobił jakiś test zderzeniowy...



oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Dema_D 
Jeżeli klient składa reklamację - to ty musisz ją rozpatrzyć (i uwzględnić lub odrzucić).
Najwygodniej poprosić klienta, aby przesłał reklamowany produkt na Twój adres (jeżeli prawdopodobne jest, że reklamację odrzucisz z powodu reklamowania produktu niepochodzącego od Ciebie - to nie będziesz musiał zwracać kosztów transportu).
Mając reklamowany produkt "w rękach" będziesz mógł dokonać rzetelnej oceny i udokumentowania powodów odrzucenia reklamacji.
Po rozpatrzeniu w przypadku odrzucenia reklamacji możesz wezwać kupującego do odbioru jego produktu na jego koszt.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów