Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak widac na zdj to nie jest moj mikrofon, poniewaz kiedy go kupilem to tylko raz zostal zakrecony i postawiony.
A pan oszust, zrobil zdj z bardzo uzywanem mikro!
W ciagu uzywania tego mikrofonu nigdy nie zaklagalem sluchawki do niego.
Plus wyrwany przycisk do regulowania głośnośći to PRZESADA!
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Poproś klieeeenta w dyskusji o zdjęcie produktu , który na prawdę otrzymał , umieść również swoje zdjecie .
@Dema_D w takiej sytuacji możesz odrzucić reklamację kupującego, a w decyzji reklamacyjnej wyszczególnić różnice pomiędzy produktami - zakupionym i tym widocznym na zdjęciu.
Co musze zrobic jezeli wysylalem cialy produkt ale teraz klient pokazuje ze on jest rozwalony poprostu.
Jak powinienem na to zareagować?
Czy ten klient zrobił jakiś test zderzeniowy...
@Dema_D
Jeżeli klient składa reklamację - to ty musisz ją rozpatrzyć (i uwzględnić lub odrzucić).
Najwygodniej poprosić klienta, aby przesłał reklamowany produkt na Twój adres (jeżeli prawdopodobne jest, że reklamację odrzucisz z powodu reklamowania produktu niepochodzącego od Ciebie - to nie będziesz musiał zwracać kosztów transportu).
Mając reklamowany produkt "w rękach" będziesz mógł dokonać rzetelnej oceny i udokumentowania powodów odrzucenia reklamacji.
Po rozpatrzeniu w przypadku odrzucenia reklamacji możesz wezwać kupującego do odbioru jego produktu na jego koszt.