anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupujący zgłosił problem z towarem, ale na zdjeciu widać że to jest nie mój produkt, co zrobić?

Dema_D
#8 Zapaleniec

1123123.png

Jak widac na zdj to nie jest moj mikrofon, poniewaz kiedy go kupilem to tylko raz zostal zakrecony i postawiony.
A pan oszust, zrobil zdj z bardzo uzywanem mikro!

W ciagu uzywania tego mikrofonu nigdy nie zaklagalem sluchawki do niego.
Plus wyrwany przycisk do regulowania głośnośći to PRZESADA!

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Poproś klieeeenta w dyskusji o zdjęcie produktu , który na prawdę otrzymał , umieść również swoje zdjecie .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Dema_D w takiej sytuacji możesz odrzucić reklamację kupującego, a w decyzji reklamacyjnej wyszczególnić różnice pomiędzy produktami - zakupionym i tym widocznym na zdjęciu.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Dema_D
#8 Zapaleniec

Co musze zrobic jezeli wysylalem cialy produkt ale teraz klient pokazuje ze on jest rozwalony poprostu.1212312.png

Jak powinienem na to zareagować?

Czy ten klient zrobił jakiś test zderzeniowy...



oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor ⭐

@Dema_D 
Jeżeli klient składa reklamację - to ty musisz ją rozpatrzyć (i uwzględnić lub odrzucić).
Najwygodniej poprosić klienta, aby przesłał reklamowany produkt na Twój adres (jeżeli prawdopodobne jest, że reklamację odrzucisz z powodu reklamowania produktu niepochodzącego od Ciebie - to nie będziesz musiał zwracać kosztów transportu).
Mając reklamowany produkt "w rękach" będziesz mógł dokonać rzetelnej oceny i udokumentowania powodów odrzucenia reklamacji.
Po rozpatrzeniu w przypadku odrzucenia reklamacji możesz wezwać kupującego do odbioru jego produktu na jego koszt.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów