Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłaszam problem do Allegro. Pracownicy, oczywiście odpisują ale nie czytają uważnie o zgłoszonym problemie tylko "wiedzą lepiej" i koniecznie żądają nr licytacji. Jako pracownicy Allegro mają wejrzenie w konto zgłaszającego licytację i widzą wystawione przedmioty. Zgłaszając problem miałem nadzieję, że porównają trwające licytacje z widocznymi licytacjami w odpowiednich działach. Istniejący problem jest taki, że jak wpisze się tytuł licytacji lub nr, to wyświetla się ona, lecz dla klientów z zewnątrz jest niewidoczna. Nie widać jej również zawężając poszukiwania tylko do miasta, lub tylko licytacje.
Cześć, @pesam. Proszę, podeślij link do wyników wyszukiwania, link do oferty oraz hasło, które wpisujesz w wyszukiwarkę, aby znaleźć licytację.
Cześć. Pani też nie rozumie problemu prosząc o te dane.
Powtarzam: Wchodzę normalnie na stronę Allegro lokalnie jako "człowiek z ulicy - oglądacz", nic konkretnego nie szukam. Wchodzę: kolekcje i sztuka - kolekcje - modelarstwo - lotnictwo - 1:72. Przeglądam wszystkie oferty i nie widzę moich ofert. [Przez chwile były widoczne kiedy zakończyłem stare aukcje (dwie) i wystawiłem je na nowo - dla sprawdzenia]. Zawężam poszukiwania i w lokalizacji wpisuję: Rzeszów - nie ma ofert. Jeśli zaznaczę tylko licytacje - też nie widać moich ofert.
@MiMary potwierdzam, nawet jak się wpisze "Havilland", to też nie ma aukcji uużytkownika@pesam
https://allegrolokalnie.pl/oferty/sztuka/malarstwo-26271/q/Havilland
a aukcja istnieje
https://allegrolokalnie.pl/oferta/de-havilland-mosquito-mk-iv-5ia?rep=1080351289
@pesam, nadal nie wiem, które oferty powinny według Ciebie być aktywne. Podaj chociaż przykładowy tytuł oferty, która powinna być wznowiona, a nie jest widoczna.
@MiMary dałem Ci linki, nie widać ZADNEJ z jego ofert, więc po co ma podawać przykłady🤔
Tylko dla przykładu: Jak-18 wznowiony dzisiaj o 13.07
Dziękuję, @pesam. Już to sprawdzam, niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@pesam, otrzymałam informację, że nasz dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu.
Przepraszam za utrudnienia. Dam znać, gdy tylko sprawa zostanie rozwiązana.