Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Nie mogę wygenerować etykiety na paczkę, po wybraniu gabarytu przechodzę do okna z podsumowaniem w którym po kliknięciu w utwórz etykietę wyskakuje błąd" Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku." No to patrze dane kupujacego i w zasadzie wszystko gra. OCB?
Ok, zrobiłem wszystko co bylo w tym odnośniku i dalej to samo. W aplikacji mobilnej wyskakuje ten sam błąd
@czlenson czy problem nadal występuje? Sprawdziłam i nie ma obecnie błędów w Twoich wygenerowanych etykietach. Daj proszę znać 🙂
Mam tak samo. Czyszczenie cookies nie pomaga, zmiana przeglądarki nie pomaga, tryb incognito nie pomaga. Z apki mobilnej też jest to samo. Jakieś pomysły?
@borkokrz, czy widzisz jakiś komunikat o błędzie? Jeśli tak, czy mogę Cię prosić o jego zrzut ekranu?
komunikat błędu taki sam jak w pierwotnym wątku
@borkokrz, dziękuję Ci za ten zrzut ekranu. Poprosiłam o weryfikację opisanej przez Ciebie sytuacji.
@borkokrz, nie otrzymaliśmy w ostatnim czasie podobnych zgłoszeń. Aby znaleźć przyczynę, potrzebujemy również numeru tego zamówienia oraz zrzutów ekranu z kolejno wykonywanych czynności. Będę Ci wdzięczna za ich przesłanie - może być to tu lub na spolecznosc@allegro.pl
Jak znaleźć numer zamówienia? Wchodzę na Zamówienia od kupujących, tu klikam na Przygotuj paczkę do nadania, przenosi mnie na link https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/paczkomat/bfa7ab4c-e747-41fa-b35a-5eb746e2395e , tu klikam na Utwórz etykietę i tu pojawia się błąd. Próbowałem też zmieniać rozmiar paczki oraz paczkomat nadawczy jednak żadna z tych zmian nie przyniosła poprawy.