anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Petbla
#9 Pomysłodawca#

Mam problem z utworzeniem etykiety do Allegro InPost z Allegro Lokalnie. Po wpisaniu wszystkich danych klikam na utwórz etykietę i system się zawiesza. Kółko się kręci i nic. Już to próbuję kilka godzin. Ktoś ma taki sam problem?

oznacz moderatorów
214 ODPOWIEDZI 214
iwonapf1
#2 Obserwator#

Mnie również dopadł ten problem, co dalej? Bardzo długo naprawiana jest ta usterka 😞

oznacz moderatorów
jarek_ski
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj 14.12.2020r. od rana ciągle nie działa, kręci kółko i nie ma zamiaru przestać. W sumie to porażka allegro i inpost: 7 dni rozwiązują problem.

oznacz moderatorów
peron89
#8 Zapaleniec#

Witam dlaczego błąd dalej występuje? sprzedałem perfume na allegro lokalnie i nie mam zamiaru dopłacać do przesyłki 

oznacz moderatorów
netishun
#2 Obserwator#

witam! ja mam tak samo, co robic?

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

Drodzy Klienci,
uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania.
W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii. Mogą występować jeszcze m.in. problemy z aktualnymi statusami przesyłek i opóźnienia statusów w aplikacji InPost Mobile. Część odbiorców może jeszcze nie mieć dostępnych kodów odbiorów.
Ponadto informujemy, że czas odbioru wszystkich paczek, które aktualnie znajdują się jeszcze w Paczkomatach, zostanie przedłużony o 48h.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zespół InPost

oznacz moderatorów
peron89
#8 Zapaleniec#

A wy pomagacie w czymś w ogóle?  z dwa tygodnie temu opisywałem swój problem , w końcu wykupiłem etykietę normalne i wysłałem paczkę............

oznacz moderatorów
byrdman
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

Ja też mam taki problem!!!
Mam przygotowane do wysłania 2 przesyłki. Nabywca kupił 2 przedmiotu na Allegro Lokalnie, zapłacił, a ja nie jestem w stanie wydrukować dwóch etykiet do paczkomaty InPost, by niezwłocznie wysłać mu przesyłki.

Wciąż pojawia się komunikat:

"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych wracając do poprzedniego kroku."!!!

I nic nie pomagają żadne korekty do danych do wysyłki!!!Błąd przy tworzeniu etykiety.jpg

oznacz moderatorów
ohhmycandle
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Nie mogę utworzyć etykiety.

oznacz moderatorów
codes_4_pc
#8 Zapaleniec#

witam ten sam problem , system wisi.

 Przechwytywanie.PNG

oznacz moderatorów
MARKcomp_WAWA
#8 Zapaleniec#

... kręci się kółko przy nieaktywnym przycisku i ...

ktoś wie jak długo się czeka na taką etykietę, albo co mam zrobić żeby ją wygenerować?

 

Dzięki z góry za każdy pomysł 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MARKcomp_WAWA ostatnio były takie posty że kręciło i kręciło poszukaj może tam padła odpowiedź 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MARKcomp_WAWA
#8 Zapaleniec#

Szukałem, szukałem i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem, widziałem że ktoś inny również o tym samym dziś napisał. Na chacie Allegro uzyskałem jedynie zapewnienie że Dział Techniczny zajmie się sprawą.

To jednak nie załatwia tematu, bo skoro to się dzieje nie tylko u mnie to znaczy że jest problem, a ja nie zamierzam dopłacać do przesyłki, skoro Allegro daje mi preferencyjne warunki, a klient je zaakceptował i zapłacił.

Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać, albo co jest przyczyną?

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@MARKcomp_WAWA Nie masz przypadkiem zablokowanego wyświetlania popup-ów w przeglądarce? Bo to wygląda tak, jakby strona "zwieszała się" na wczytaniu mapki służącej do wyboru paczkomatu nadawczego.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
MARKcomp_WAWA
#8 Zapaleniec#

@Knowhere dzięki za odpowiedź, posprawdzałem i faktycznie miałem domyślnie zablokowane pop-upy, ale po właczeniu nadal kółko się kręci i nie mogę stworzyc etykiety 😞

S O S  

HELP

oznacz moderatorów
Petbla
#9 Pomysłodawca#

Wczoraj o 23 dostałem od allegro odpowiedź.

"Jest to awaria, która obecnie jest naprawiana przez naszych techników. Bardzo Pana przepraszam za zaistniałą sytuację. Mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany jak najszybciej to możliwe."

To czekamy.

Ja czekam już tydzień. 8 nie wygenerowanych etykiet.

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@Petbla Jak można wpuścić na produkcję coś, co najwidoczniej nie było przetestowane (bo działa jak chce, a jak nie chce, to nie działa).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Petbla
#9 Pomysłodawca#

Ja już czekam tydzień. 8 etykiet i ani raz się nie udało. Kupuje przesyłki na stronie inpostu i z każda tracę 3 zł. Jestem w ciągłym kontakcie z centrum pomocy allegro, ale na razie bez skutku.

oznacz moderatorów
apokalipsa18_4
#7 Wielbiciel#

u mnie to samo

oznacz moderatorów
MARKcomp_WAWA
#8 Zapaleniec#

dziś otrzymałem maila z helpdesku, cytuję: "dziękuję za Państwa wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.

Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości. Odpowiedni dział pracuje nad rozwiązaniem tego błędu."

Paczkę wysłałem i dopłaciłem od siebie 4 zł do ceny jaką Allegro pokazuje promocyjnie. Może te 4 zł to nic, lecz jak mam tak ciągle dopłacać do przesyłek to chyba nie tędy droga. Pisanie reklamacji do Allegro to tylko stracony czas, który można przeznaczyć na pożyteczniejsze sprawy,

Kolejna sprawa to fakt że bardzo długo nic nie sprzedawałem na Allegro (głównie kupowałem) i ta jedna sytuacja z wystawieniem towaru na AL i jej sprzedażą spowodowała że następne wystawiam na normalnym Allegro choćby dlatego że przy takim błahym problemie paczkę można nadać bezpośrednio z Inpostu, ale tylko gdy produkt jest sprzedawany przez Allegro a nie AL. Szkoda, że takiej funkcjonalności nie zrobili od razu dla AL.

To takie moje drobne przemyślenia dla tych którzy rzadko coś sprzedają przez Allegro.

oznacz moderatorów
Trintignant
#8 Zapaleniec#

Dostałem dziś następującą odpowiedź z radą. Proszę o info, czy to pomogło.
Ja już nie mogłem czekać, wygenerowałem drożej przez Inpost.

Przykro mi w związku z zaistniałą sytuacją. Proszę spróbować następujących kroków:
1. Proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i pliki cookies (lub spróbować na innej).
2. Proszę jeszcze raz uzupełnić wszystkie dane.
3. Proszę pamiętać o tym, że numer telefonu, który Pan podaje musi być polski, czyli zaczynający się od: 45, 50, 51, 53, 57, 60, 66, 69, 72, 73, 78, 79 lub 88.
4. Proszę też pamiętać o tym, żeby wypełnić wszystkie pola w danych nadawcy. Adres jest konieczny do pomyślnego wygenerowania.

Jeśli poniższe kroki nie pomogą, proszę o informację.

oznacz moderatorów