anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Mam problem z utworzeniem etykiety.

x-freeman
#7 Wielbiciel#

Mam problem z utworzeniem etykiety. Była to aukcja bez promocji 0 zł za przesyłkę, ale po jej zakończeniu  chyba stała się z promocją chociaż Kupujący  zaplacił za przesyłkę.  Pierwsza próba wygenerowania etykiety zakończyła się   ' zawieszeniem'  przez kilkanaście minut i  brakiem  etykiety. Kolejnej już nie mogę zrobić . Przerzuca mnie do nagłówka strony z informacją o promocji.  Czy jest możliwość  wygenerowanie etykiety w Allegro Lokalnie  czy muszę to zrobić w Managerze ?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@x-freeman Cześć. Dostawa w Twojej ofercie wynosiła mniej niż 11 złotych, zatem oferta została oznaczona darmową dostawą i Allegro Lokalnie pokryje pełną kwotę dostawy, jaką określiłeś w swoim ogłoszeniu. 

Kupujący wybrał dostawę Allegro Paczkomaty InPost, zatem możesz nadać paczkę z poziomu swojego konta Allegro Lokalnie. Spróbuj wygenerować etykietę w zakładce Zamówienia od kupujących po wyczyszczeniu plików Cookies.  Status płatności również sprawdzisz w zakładce Zamówienia od kupujących

Jeśli problem wciąż będzie występował, to podaj mi proszę numer tego zamówienia. 

oznacz moderatorów

x-freeman
#7 Wielbiciel#

To nie jest jednak  oferta promocyjna.  Jest  naliczony standardowy koszt przesyłki . Przegladarkę wyczyściłem ze wszystkiego  od początku  i nadal nie mogę wygenerować   etykiety w Allegro Lokalnie .  Zamowienie  nie ma chyba numeru, tylko taką nazwę 

Zamówienie od IzuniaByd z dnia 25 Sty. 2022, 18:18
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@x-freeman Czy mogę Cię prosić o zrzuty ekranu, które obrazują tę sytuację? 

oznacz moderatorów

x-freeman
#7 Wielbiciel#

Historia.JPG

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@x-freeman Korektę dostałeś za inną sprzedaż (dzisiejszą, ID transakcji 3fc83d73-1a6a-48ac-9867-1904508576c7) i ta korekta jest związana z promocją. Nie ma wpływu na omawiane zamówienie i problem z wygenerowaniem etykiety.

Dlatego proszę Cię o zrzut ekranu problemu, o którym pisałeś wcześniej, czyli w którym momencie "przerzuca Cię" do strony z promocją i w jaki sposób próbujesz wygenerować etykietę. 

Wejdź do zakładki Zamówienia od kupujących i znajdź proszę to konkretne zamówienie. Następnie kliknij "przygotuj paczkę do nadania", wygeneruj etykietę nadawczą wybierając rozmiar paczki i paczkomat nadawczy. Następnie powinieneś kliknąć "utwórz etykietę" i ją wydrukować. Daj proszę znać na którym etapie napotykasz na problem. 

oznacz moderatorów

x-freeman
#7 Wielbiciel#

Nie będę  robił dużego zrzutu,bo są tam dane osob trzecich, ale wyjasniam:  po wejściu w  "zamowienia od kupujących"  przy tej aukcji mam już przycisk "Tworzenie etykiety" . Klikam i nic albo  strona przesuwa mi się  na początek . Probowałem też  stworzyć  etykietę w  aplikacji mobilnej i zatrzymuję się  po wprowadzeniu  mojego paczkomatu i kliknięciu "utwórz etykietę" . Kółeczko się kręci, ale  etykiety jak nie ma tak nie ma.  Nie miałem dotychczas problemow z etykietami .  Już po tej aukcji   zrobiłem kolejną  bez problemów.  Czy może trzeba  "wyzerować"  to co dotychczas probowałem zrobić , żebym  mógł zacząć od "Przygotowania paczki"?Etykieta.JPG

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@x-freeman Dziękuję. Zgłosiłam tę sprawę do działu technicznego. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

x-freeman
#7 Wielbiciel#

Bez ingerenncji  informatyka/ administratora chyba się nie obędzie . Wygląda na to, że  proces zatrzymał sie na etapie " Utworz etykietę" i  nie chce się ani zakończyć ani  wrocić do początku czyli do "przygotuj paczkę".

oznacz moderatorów

x-freeman
#7 Wielbiciel#

Czy  jest szansa  na rozwiązanie problemu z  etykietą? Przejrzałem  fora i  okazuje się, że  ten problem   czesto się  pojawi, więc dział techniczny powinien  znać sposób  rozwiązania . Prosiłbym o konkretną odpowiedź . Nie mogę czekać, bo Kupujący chciałby dostać  przesyłkę  i  raczej  nie obchodzą go problem z tworzeniem etykiety .  Z doświadczeń innych wynika, że    pewnie będę musiał zapłacić  dodatkow za    etykietę z Managera  Paczek .

oznacz moderatorów

x-freeman
#7 Wielbiciel#

Przejrzałem   "Środki i historię operacji"  i znalazłem chyba błąd.  Aukcja była ze standardowym 8,99 zł za paczkomat i  Kupujacy  doliczył ją do wpłaty / jest wyszczegolnione w  pod łączną kwotą i  później pojawiła się korekta +8,99 zł. W sumie   dostałem  koszty przesyłki od Kupującego i  od Allegro. Może tu jest powód  niemożności stworzenia etykiety?

oznacz moderatorów

rainercray
#7 Wielbiciel#

Mam identyczny problem, w podsumowaniu wysyłki  klikniecie w przycisk "Utwórz etykietę" powoduje jedynie "myślenie" strony chwile przycisk przez moment szarzeje po czym wszystko wraca do tego samego samego podsumowania a etykiety jak nie ma tak nie było.  Jak mam w takim razie wysłać poprzez allegro lokalnie?

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@rainercray sprawdzałeś poprawność adresu nadania lub odbioru. Może brakuje spacji lub jakiś inny znak jest między ulicą a numerem domu. Dobrze jest wyczyścić pamięć podręczną i ciasteczka w przeglądarce.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rainercray problem powoduje to, że w adresie nadawcy nie ma spacji między ulicą, a numerem budynku. Gdy to edytujesz, nie powinno być już problemu z utworzeniem etykiety.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów