Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czwartek nadałam paczkę w paczkomacie In POst, a ciągle (po 3 dniach) ma status "czeka na nadanie". Co dalej powinnam zrobić, gdzie interweniować?
Należałoby sprawdzić. @InPost
Dzięki, tak zrobiłam. Zareklamowałam i paczka się odnalazła. Był bł ad techniczny w paczkomacie.
Dzień dobry @Client:43575720,
proszę o kontakt przez formularz kontaktowy https://inpost.pl/formularz-kontaktowy
W zgłoszeniu proszę o podanie numeru przesyłki oraz opis sytuacji.
Jeśli przesyłka została umieszczona w automacie Paczkomat® InPost, proszę także o przekazanie następujących informacji:
- nazwa lub adres urządzenia Paczkomat, w którym została nadana paczka,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona, górna/dolna część maszyny Paczkomat),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana),
- informację, czy na przesyłce znajduje się etykieta wysyłkowa/kod nadania/kod zwrotu?
- numer telefonu kontaktowego i adresu email.
Zapewniam, że InPost dołoży wszelkich starań, aby jak najszybciej podjąć zgłoszenie i pomóc w rozwiązaniu sytuacji.
W imieniu firmy przepraszam za wszelkie niedogodności.
Dzięki. Zareklamowałam w InPost. Stwierdzono błąd techniczny w paczkomacie. Paczka się odnalazła i została dostarczona adresatowi.