Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro naliczyło mi prowizję za sprzedaż, za sprzedaż towaru za który kupujący nie opłacił .
Tym samym sprzedaż się nie odbyła , a allegro żąda prowizji i chce mi zablokować konto.
Co mam zrobić
@paulo1965 napisz proszę do nas przez formularz w celu wyjaśnienia tej kwestii oraz uzyskania zwrotu prowizji.
Próbowałem, ale jest tam okienko wpisz numer aukcji , a tego nie jestem wstanie odszukać .
Dlatego postanowiłem napisać do Państwa ponieważ tzw, czatu tez brak
Bez urazy ale pytanie jest mało konkretne na odpowiedź. Sądząc po dziale domyślam się‚ że chodzi o allegro lokalne. Sądząc po tym, że prowizję tam naliczają dopiero w momencie wpłaty to domyślam się, że udostępniłeś opcje za pobraniem. I w tym problem. Jak się źle domyślam to mnie popraw. Możesz do nich pisać przez formularz kontaktowy ale musisz mieć jakieś potwierdzenie, że do zakupu nie doszło. Wystarczy potwierdzenie rezygnacji od klienta w wiadomości. Bez tego będzie ciężko. Dlatego tam ludzie nie uruchamiają zwykłego odbioru osobistego, jak już to z przedpłatą.
Witam
Tak była to sprzedaż allegro lokalne.
Tylko była opcja przedpłata / bez opcji za pobraniem.
Klient był wielokrotnie proszony o płatność przez portal Allegro i nie odpowiadał i nie wpłacił.
Klient nic nie odpowiada - brak kontaktu.
To tyle .
Ja nie sprzedałem pieniędzy nie otrzymałem a allego chce prowizję . 🙂
Pozdrawiam
To mnie zdziwiłeś. Tam jak dobrze pamiętam to w regulaminie wyraźnie pisało, że prowizję naliczają dopiero przy wpłacie. Skontaktuj się z nami - Allegro Ja bym w takiej sytuacji pisała albo poprosiła dziewczyny o sprawdzenie, powinny wiedzieć dlaczego tak wyszło i pewnie będą 10x szybsze od supportu xD. Chociaż dzisiaj z tym różnie, allegro sobie sądny dzień urządziło. A propo jesteś pewny, że ta opłata to na pewno od tej sprzedaży? Bo właśnie dzisiaj tłumy ludzi szturmują allegro za jakieś dziwne opłaty z dawnych lat w kwotach poniżej 10 zł i może to o to chodzi? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@paulo1965 Ile dni minęło od zakupu? Na lokalnie po 5 dniach bez wpłaty transakcja zostanie anulowana a prowizja nie będzie pobrana.
miesiąc
@paulo1965 Ale o którą sprzedaż chodzi? Musisz podać więcej szczegółów, bo niestety nie domyślimy się tego. 😞
Z mojej dedukcji wynika, że może chodzić o sprzedaż z 25 stycznia (oferta https://allegrolokalnie.pl/oferta/venezia-buyy-wizytowe-skora-42-hj7). A właściwie musi, bo nie widzę na Twoim koncie innego naliczenia. Z tym że było to zamówienie za pobraniem (dlatego klient nie opłacił zamówienia przez Allegro). Chyba że mówisz o sytuacji z innego konta?
Jeśli klient zrezygnował z zakupu, to musisz napisać do nas przez ten formularz w sprawie zwrotu opłaty transakcyjnej: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d
Formularz do zwrotu prowizji na Allegro nie zadziała w przypadku sprzedaży na Allegro Lokalnie. 🙂
Paulo ,To całe allegro jak masz pobrania właczone usuń , bo wetedy nigdy ci nie oddadzą-
Pobrania -jak nie wyslesz kasuja cie -ewentualnie mozesz prosic -kupujacego o odstapienie -mnie kilka razy tak allegro załatwiło -klient kupił - lewy numer telefonu nikt nie odbierał jak dzwonilismy-wiec nie wysłalismy- myslisz ze allegro oddało prowizje;))?zapomnij
Dziękuję za sugestię , ale ja nie miałem włączonego pobrania , tylko przedpłata.
Klient wylicytował i nie zapłacił - więcej nic nie jestem wstanie zrobić .
Prowizję muszę płacić