Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy allegro skończy tą patologię pseudo kupujących?
Non stop coś sprzedaje przez kup teraz lub licytację na allegro lokalnym (która trwa 7dni), po czym okazuje się że kupujący nie dokonuje wpłaty i od nowa trzeba się bujać kolejny tydzień lub dwa by coś sprzedać...
Jeśli kupujący dokonał wpłaty i nie zapłacił za przedmiot, sprzedający powinien mieć możliwość wystawienia kupującemu negatywnego komentarza, po uzbieraniu np. 3 takich komentarzy powinien być blokowany na stałe...
@Boosss199 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Rozumiem Twoje niezadowolenie dlatego wyślemy upomnienie do Kupującej, która nie opłaca zamówień od Ciebie.
Jeśli masz pomysły na usprawnienie serwisu, dokładnie je opisz i zgłoś je proszę tutaj. 🙂
@ko_alka Czy rzeczywiście zawsze i wszystkim wysyłacie upomnienia tym co licytują dla zabawy? Mam wrażenie że tak nie jest bo jest coraz bardziej popularny problem nie tylko na AL ale i na normalnym allegro .Kiedyś czasem ktoś nie opłacił zamówienia ,teraz to tylko czasem płaci.
@kolekcjoner608 W Allegro pracują osoby, które zajmują się monitorowaniem sytuacji na Lokalnie i bezpieczeństwem zarówno Kupujących, jak i Sprzedających. Nie wszyscy licytujący, których płatność się nie powiedzie, traktują to jako zabawę. Są to często ludzie starsi, którzy mają problem z zakupami w internecie. Upomnienie jest wysyłane, jeśli ruch na koncie jest niepokojący.
@ko_alka Masz rację nie wszyscy się bawią ,wielu nie rozumie tych ciągłych zmian .Niestety ale zauważyłem i odczułem to na własnej skórze że jak klient nie potrafi teraz czegoś opłacić to rezygnuje i tracimy i my sprzedawcy jak i portal allegro. Zmian jest za dużo i za często .
Naprawdę wierzysz w to co napisałaś ? Śmiech na sali normalnie
Nie, to nie spotkał... to spotyka co chwilę.
Ostatnie dwie moje aukcje z laptopami jedna po drugiej identycznie, zaukcja zakończona I zero wpłaty...
Jak allegro nie wznowi możliwości wystawienia komentarza kupującym a przynajmniej tym co nie zapłacili to będzie jeszcze gorzej...
@Boosss199 a co miałyby zmienić takie komentarze ??? I tak po zakupie musiałbyś czekac regulaminowy termin na zapłate. ( 5 lub 7 dni). Moim zdaniem nic by to nie zmieniło
3 negatywy i stała blokada konta, to by dało
@Boosss199 zdaje sie że
po 1 nie ma podstawy prawnej a UOKiK juz nakladał kare na allegro za blokowanie kont kupujacych ( zdaje sie że takie blokady były nakładane za nieodebrane przesyłki pobraniowe wiec dużo bardziej odczuwalne straty ponosili sprzedający) Wiec na pewno nie byłoby żadnych blokad kont za negatywy.
po 2 to niestety ale nieudanych płatnosci jest mnóstwo i nie zawsze jest to wina kupującego. Po prostu czasem trzeba płatnośc ponowić o czym kupujący nie zawsze wiedzą i kupują po raz kolejny
po 3 niestety ale takie są uroki sprzedaży w internecie i regulaminy platform sprzedażowych ( nie tylko allegro) Trzeba sie z tym pogodzić i tyle.
Komenttarze nic by tu nie zmieniły.
Wszystko ok. tylko czemu wcześniej zanim allegro usunęło możliwość wystawienia komentarza kupującemu nie było aż takiej plagi tego incydentu że ktoś coś kupił i nie zapłacił???
@_Likos_ ma rację allegro już dostało po łapkach za blokowanie kont kupującym
ale tam chodziło głownie o to, że kupujący nie byli informowani jakie sankcje mogą ich spotkać
Tylko, że dany delikwent i tak po zablokowaniu konta może założyć inne np. na dane teściowej 🙂
Ale zawsze by to utrudniło i zniechęciło takich pajacy...
Dziś skończyła się moja licytacja wzmacniacza na kwotę 591z i co?
Już wiem że nici z transakcji bo aukcja się zakończyła i cisza ze strony kupującego, poczekam jeszcze do weekendu i kończę z wystawianiem tu sprzętu.
Zawsze też można zgodnie z regulaminem odwoływać oferty licytujących wzbudzających podejrzenia np. mają konto od 5 lat a żadnego komentarza.
Ten problem jest od początku tego nieudolnego bubla zwanego AL. Pajace ściągają promowane oferty, kasa przepada.
Problem zgłaszany x razy, mnie zdjęto już dziesiąt razy różne oferty i też tracę kasę i czas. Allegro Lokalnie widać kasa się zgadza i problem mają głęboko. Typowa, debilna odpowiedź AL, że "kupujący ma pięć dni na zapłatę, później oferta się wznawia". To jest kpina z uczciwych ludzi i promowanie dziadostwa, bo jak ostatnio odpisałem pracownikowi AL, że teraz mogę pójść, zdjąć 100, 200 ofert i się śmiać w oczy wszystkim, tak jak to robią ci żałośnicy. Oczywiście tego nie zrobię, ale okazuje się, że dokładnie tak można tu robić.
Kolejna sprawa to dane osobowe, kupujący otrzymuje je od razu, sprzedający dopiero po wpłacie. Allegro L się dwoi i troi, ale nic nie robi aby stać się profesjonalnym i uczciwym portalem zakupowym.
Blokowanie kont nic nie da, bo Allegro jest nieudolne w tym temacie, zobacz choćby temat phishingu, zablokowali już ile kont? 100k, 500k, milion? Ci zakładają kolejne i dalej oszukują. Tu się nikt takimi problemami nie przejmuje.
Ostatni rodzynek: [edycja]
Zdjął mi już dwie promowane oferty, nie odzywa się, nie odpisuje na wiadomości, nie płaci. Jak funkcjonować w świecie takich ludzi?
Jeżeli sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu to tak... ale jak sprzedawca chce przyjąć zwrot a kupujący ma to gdzieś i woli wystawić negatyw to chyba nie bardzo?