Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Utworzyłem dziś 2 paczki, ale do rzadnej nie da się pobrać etykiety. Próbowałem pobrać wcześniejsze co już dawno wysłane i to samo.
Etykiety do paczkomatu InPost.
Korzystam z aplikacji. Dane wyczyszczone, brak aktualizacji itd. Co mogłem sprawdziłem.
Od kilku miesięcy nie było problemu a teraz takie coś.
@MaseczkiE3 obecnie aplikacja wymaga minimum systemu Android 7.0, a ostatnia aktualizacja miała miejsce 7 lipca 2022 roku. Czy Twój system spełnia te wymagania?
Czy problem z pobraniem etykiety pojawia się też gdy korzystasz z przeglądarki? Czy możesz napisać co się dzieje, gdy próbujesz pobrać etykietę?
Android 11.
Nie korzystałem z przeglądarki nigdy. Tylko z aplikacji.
Problem również występuje na innych kontach.
Po utworzeniu etykiety i próbie pobrania jej w celu wydruku pojawia się komunikat że niebiesko się pobrać pliku. Dotyczy to nowych paczek jak i tych starych już zrealizowanych, i na różnych kontach.
@MaseczkiE3 zgłosiłam to do działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@MaseczkiE3 dział techniczny prosi jeszcze o informację, czy na pewno korzystasz z aplikacji Allegro Lokalnie (ponieważ widzimy tylko aktywność w aplikacji Allegro).
Czy możesz wyczyścić dane aplikacji i podesłać zrzut ekranu, albo najlepiej filmik z czynnościami jakie wykonujesz, aby pobrać etykietę?
Korzystam z aplikacji allegro, sprzedaje na allegro lokalnie z opcją widoczna na allegro (kup teraz). Już tak od ok 5 miesięcy w ten sposób sprzedaję, więc czynności pobierania etykiety są takie same i zawsze nie było problemu.
Wchodzę w moje allegro, lokalnie, zamówienia od kupujących, i tam tworzę etykietę (wybieram rozmiar paczki paczkomat) , pojawia się pobierz etykietę i przy próbie pobrania na telefonie pokazuje informacje "nie udało się pobrać pliku czy elementu). Zawsze tak robiłem i działało.
Dane aplikacji już czyściłem jako próbe rozwiązania problemu na samym początku.
Pobrałem na szybko aplikacje allegro lokalnie. Tam udało się pobrać etykiety bez problemu.
Tylko co jest powodem że nagle w aplikacji allegro nie można ich pobrać ?
@MaseczkiE3 cieszę się, że udało się pobrać etykiety, natomiast nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na pytanie dlaczego w aplikacji Allegro to nie zadziałało bez zrzutów lub filmiku z kolejno wykonywanych kroków. Głownie chodzi to, jaki komunikat otrzymujesz przy próbie wygenerowania etykiety i przez jakie kroki przechodzisz przed napotkaniem problemu.
Przecież napisałem krok po kroku co robię, i co wyskakuje za informacja w telefonie. Filmik nic nowego nie wniesie. Etykietę niby pobiera ale nie kończy z hasłem : nie można pobrać elementu.
Ja tu wrzucić film?
@MaseczkiE3 wiem, że napisałeś i dziękuję za to, ale w zgłoszeniu to musi być pokazane wyraźnie, dlatego chodzi o zrzut lub filmik.
Zrzut możesz dodać przez telefon, ale filmik można dodać tylko w przeglądarce na komputerze.
Na telefonie będzie tylko miniaturka symbolizująca zdjęcie, a na kompuerze jeszcze kamerka (tak można dodać filmik).
No to będzie problem. Nie korzystam w domu z laptopa czy stacjonarnego komputera. Telefony, telewizor z przeglądarką wystarcza w zupełności do wszystkiego. Czyli problemu nie da się rozwiązać .
@MaseczkiE3 a to mam jeszcze inne rozwiązanie 🙂 Prześlij proszę ten filmik na adres spolecznosc@allegro.pl
Ok poszło
@MaseczkiE3 no i super, dziękuję 🙂 Przesłaliśmy go na konsult do działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam od nich odpowiedź.