Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z kupująca , wystawiłam na sprzedaż klapki używane.
i tak zaznaczyłam ze maja minimalne ślady użytkowania czyli małe przetarcia itp. Kupująca twierdzi ze minimalne ślady użytkowania to te których nie widać i powinny być nowe.
Tlumczac ze nowe buty to nowe a używane to używane. Sprzecza się. Co mam zrobić ?! Nie chce zgodzić się na zwrot bo wszyatko było opisane. A nie chce blokady konta z powodu dyskusji. Pierwszy raz mam zgłoszony problem
Jeżeli nie chcesz mieś kłopotów to przyjmij zwrot tych nieszczęsnych klapek, a jeszcze lepiej zaproponuj zwrot części pieniędzy bez zwracania przedmiotu, Ile takie używane klapki kosztują? 10 czy 20 zł? Więc oddaj połowę oczywiście za zgodą kupującej i po sprawie.
Bo to chyba o to chodzi żeby coś utargować.
Klapki kosztowały 200 zł nowe 600.
Jeżeli wszystko było opisane i zgodne z ofertą możesz odrzucić roszczenia, ale napisz to kującemu i zachowaj żeby miec to w razie czego.
@Kamillo93225 No i właśnie w tym jest problem. Gdyby nie twoja oferta klientka kupiłaby nowe klapki za 600 albo droższe. Policz sobie na jaką stratę zysku z prowizji naraziłaś Allegro.
Jeśli się dobrze zastanowisz to zrozumiesz że działasz na szkodę Allegro, sprzedając rzeczy tanie umniejszasz zysk. Poza tym ograniczasz produkcję u Chińczyków, obniżasz wpływy z ceł, z VATu . Więc taka sprzedaż jest społeczne szkodliwa, no może ma pewne plusy ekologiczne, ale kto się dzisiaj przejmuje ekologią? Kasa się liczy.
Na drugi raz wywal klapki do śmieci i nie działaj na szkodę Allegro.
ty tak na serio czy żarty sobie robisz? Bo czytając twoje posty mam wrażenie, że piszesz serio takie banialuki. A to kolejna.
Jako prywatny sprzedajacy nie musisz godzić się na zwrot bez podania przyczyny ale jeżeli kupujący zgłasza problem to jest to reklamacja i tu musisz ją rozpatrzyć i możesz ja uznać albo odrzucić, możesz także zaproponować np: częściowy zwrot środków itd.
Zaproponowałam częściowy zwrot ale chce całość. A nie uwazam żadnego mojego błędu w opisie wszystko było. Tylko boje aie co na to Allegro. Było to przez Allegro lokalnie.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ do czego to dochodzi że sprzedawcy zaczynają się bać tu sprzedawać, jak sprzedawca prywatny ma walczyć skoro ma rację a już jest obsrany po pachy 😞 W złą stronę zmierzacie 😞
@Kamillo93225 jeśli masz rację i wszystko było poprawnie to odrzuć reklamację bo masz do tego prawo, zwrotu bez podania przyczyny nie musisz przyjmować. Przypomnę że allegro nie jest stroną transakcji i nie może za Ciebie rozpatrzyć reklamacji, w najgorszym razie jak będzie dyskusja allegro samo pokryje odszkodowanie będąc dobrym wujkiem bez konsekwencji dla Ciebie. Pamiętaj tylko wszystko na piśmie i w terminie, jak będzie dyskusja masz 24 h na odpowiedź i w niej odrzuć ponownie reklamację opisując powód !!! Nie powinna Ci grozić blokada, a jak dostaniesz to napiszesz pismo do UOKiK jako konsument i wyprostują allegro 😄
@kostas11 "...do czego to dochodzi że sprzedawcy zaczynają się bać tu sprzedawać,"
To takie wołanie na puszczy....
Właśnie chodzi o to że sprzedawcy mają się bać. Obejrzyj reklamy w TV, Allegro jest sklepem, to Allegro sprzedaje, allegro udziela kredytu, allegro gwarantuje zwrot wpłaconych pieniędzy.
Sprzedawcy są tylko ekspedientami, ot zwykłymi robolami w tym sklepie, jeśli coś pójdzie źle to sprzedawcy są karani finansowo.
Taki jest pomysł zarządu Allegro na biznes, a moderatorki nie mają w tym zakresie niczego do powiedzenia. Co najwyżej mogą napisać że powiadomią odpowiedni zespół.
Pora kończyć, kto mądrzejszy już opuścił ten ***pip***
@br. widzę że nie tylko ja zwróciłem na to uwagę i miałem pisać, czy reklama " allegro nasz największy sklep " nie wprowadza konsumenta w błąd ? przecież allegro nie jest sklepem tylko marketplace ?
@Kamillo93225 jesteś prywatną sprzedającą, więc nie musisz przyjmować zwrotów. Kupujący zgłosił reklamację, a Ty musisz ją rozpatrzyć, ale możesz ją odrzucić odpowiednio to argumentując. Nawet jeśli założy dyskusję, a Ty będziesz w niej odpowiadała (to ważne, żeby odpowiedzieć na każdą wiadomość kupującego w dyskusji) to wszystko będzie okej i nie będzie podstaw do blokady konta.
W opisie jest informacja o śladach użytkowania. Jedynie zastanawiam się czy zdjęcia, które masz w ofercie to zdjęcia tych klapków, które sprzedałaś czy zdjęcia z katalogu? Ponieważ w ofercie powinny być zdjęcia dokładnie tego przedmiotu, który sprzedajesz. I wtedy dobrze jest nawet specjalnie zrobić zdjęcie tych przetarć i śladów użytkowania, żeby kupujący dokładnie wiedział jaki produkt otrzyma.
W imieniu Allegro również informuję, że nie narażasz nas na żadne straty wystawiając przedmioty na sprzedaż jak sugeruje @br.
Sprzedaż używanych przedmiotów jest społecznie użyteczna i bardzo wiele osób poważnie podchodzi do ekologii i przejmuje się kryzysem klimatycznym (i bardzo słusznie).
Popularność lumpeksów, wszelkiego rodzaju targów czy aplikacji, które służą do sprzedaży ubrań i innych produktów tylko to potwierdza.
Więc super @Kamillo93225 że sprzedajesz ubrania, których już nie nosisz, na Allegro 😊
@br. sprzedający na Allegro są naszymi Partnerami, owszem oferujemy usługi finansowe, czy zapewniamy bezpieczeństwo transakcji, ale to sprzedający odpowiadają za warunki sprzedaży w ofertach i nie zamierzamy tego zmieniać. Chcemy, aby kupujący na Allegro mogli wygodnie wyszukiwać zakupy, mieć pewność, że są chronieni i być zadowoleni z korzystania z platformy, aby sprzedający mogli prowadzić i rozwijać swój biznes na Allegro.
Cieszę się, że dzielisz się swoimi przemyśleniami, ale nie wprowadzaj proszę innych osób w błąd, a jeśli masz jakieś wątpliwości czy zastanawiasz się jak dalej będziemy rozwijać Allegro to po prostu zapytaj 🙂
@la_nika No tak, trochę miało być ironicznie a wyszło całkiem poważnie.
Więc zacytuję wpis sprzedającej @Kamillo93225 : "Zaproponowałam częściowy zwrot ale chce całość."
Więc jestem skłonny postawić zakład że sprytna klientka wywalczy zwrot zapłaty i dodatkowo klapki. Dostanie zwrot albo od sprzedającej albo z POK a sprzedająca może nie zapłaci za ten przekręt ale pewności póki co nie mamy.
Ja rozumiem że musisz bronić linii programowej Allegro więc nie będę polemizował. Szkoda czasu i atłasu...
Tak Allegro jest partnerem sprzedawców, tylko niech słabsi partnerzy bezwzględnie się podporządkują. Zupełnie tak jak w każdej korporacji. Bo jest regulamin itd... itp...
Więc wiemy jak jest. Pozdrawiam