Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem wiadomosć że ktoś rospoczał zakup. Czekałem kilka dni na wplatą. W aplikacji napisane że "zakup anulowany" bo kupujący nie zaplacił za przedmiot w 5 dni po zakupie. Wczoraj kupujący dzwoni do mnie i mówi że oplacone wszystko, pózniej wysyła do mnie podtwierdzenie transakcji która była wykonana w dzień zakupu (01.08.2023)
@Client:71089790 w systemie ta płatność wciąż ma status "rozpoczęta" metoda płatności był przelew tradycyjny, a taki może księgować się nawet 5 dni, najprawdopodobniej jednak kupujący popełnij błąd w tytule i dlatego płatność nie zaksięgowała się poprawnie i nie trafiła do Ciebie na saldo. W tej sytuacji konieczne jest przesłanie potwierdzenia płatności za pomocą tego formularza (powinien to zrobić kupujący, ponieważ operator płatności najprawdopodobniej poprosi o dane do zwrotu tej płatności i konieczne będzie ponowne wykonanie przelewu.