anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie ma kontaktu z klientem

Client:124618848
#1 Nowicjusz#

Klient zrobił zakupy i wybrał płatność przy odbiorze ale nie podał numeru telefonu i na wiadomość nie odpisuje. Allegro pobrało prowizję za zakup co mam zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:35386082
#13 Ambasador#

Napisz do klienta, że czekasz 3 dni i po 3 dniach anuluj transakcję. Potem napisz do Allegro prośbę o zwrot prowizji.
I może nie sprzedawaj za pobraniem, bo dużo się płaci za nieodebrany zwrot...
Poszukaj na tym forum info od innych sprzedających.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Takie coś to rodzi problemy, zwrot prowizji jak masz dowód na brak transakcji.

oznacz moderatorów