Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
próbowałem na dwóch rożnych przeglądarkach. udaje się wybrać wielkość paczki, ale na końcu klikając w "utwórz etykietę" przez dłuższą chwilę na napisie 'tworzenie etykiety" kręci się kółeczko i ponownie pojawia się przycisk " utrzórz etykietę" jako aktywny i tak w nieskończoność, a etykieta się nie generuje
Mam identyczną sytuację ale nie wiem co zrobić.
Witam. mam ten sam problem z wygenerowaniem etykiety.
@kestor @genc1 Wstępnie sugeruję czyszczenie przeglądarki. Jeśli to nie pomoże, podajcie numery zamówień, których dotyczy problem oraz prześlijcie zrzuty/filmik obrazujący go.
ale problem jest raczej po stronie operatora, bo widzę więcej zapytań z podobnym problemem w ostatniej godzinie. Sprawdzałem na dwóch przeglądarkach i jest to samo. Nigdy wcześniej nie było takiego problemu.
U mnie w końcu poszło - etykieta się utworzyła - problem rozwiązany.
Klikam na przycisk 'Utwórz Etykietę', przycisk robi się szary z napisaem 'Tworzenie Etykiety' i po kilku sekundach mielenia znów zmienia się na 'Utwórz Etykietę'. Sprawdziłem na 4 róznych przeglądarkach (Firefox, Chrom, Vivaldii, Opera), wszędzie usunałem cookies, nic nie pomaga, etykieta się nie tworzy, wcześniej zawsze działało teraz nagle nie działa.
U mnie to i widzę, że jest nas więcej. Pewnie jakieś prace mają nad systemem. Oznaczę moderatorów, może coś więcej powiedzą. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Już poszło, wreszcie się odblokowało:)
Mam ten sam problem. Sprawdziłam na kilku przeglądarkach, dane adresowe też w porządku. Etykieta nie generuje się.
@sabrina0011 w adresie nadawcy zrób proszę spację pomiędzy nazwą ulicy, a numerem budynku. Po tej zmianie nie powinno być już problemu z wygenerowaniem etykiety.
Dlaczego nie mogę utworzyć etykiety w allegro lokalnie?
U mnie w końcu poszło - etykieta się utworzyła - problem rozwiązany.
U mnie też wreszcie ruszyło i wygenerowało etykietę 🙂
@AgaMarG @kestor @kokos58316 @paulinadzieciol1 @VreidWindir
Przekazałam Wasze zgłoszenia do konsultacji z zespołem technicznym. Gdy będę wiedzieć więcej, wrócę tutaj z informacjami.
Ja również mam ten problem. Proszę o pomoc
@AgaMarG @kestor @kokos58316 @paulinadzieciol1 @VreidWindir
Dostałam potwierdzenie, że w tej chwili problem nie powinien już występować.
Wszystko ok. problem rozwiązany. Pozdrawiam