Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DO ostatniego zakupu nie mogę wygenerować etykiety. Po kliknięciu w utwórz etykietę system próbuje ją stworzyć ale nic nie robi i wraca do punktu wyjścia.
Na stronie Inpost nie ma informacji żeby paczkomat był nieczynny
https://inpost.pl/punkt-obslugi-paczek-pop-bia86-bialystok-sybirakow
pozdrawiam
@domelxl W takim razie poproszę o dokładne numery zamówień i dane adresowe urządzenia, które mają się w nich znaleźć.
Witam
Tak jak Pani napisałem co z czego trzeba zmienić na co.
Trzeba zmienić Paczkomat POP-BIA86 (ten PaczkoPunkt) na BIA93M (drugi zakup od góry)
to co zostało błędnie zmienione to nie mam pojęcia jaki paczkomat był wcześniej.
Pozdrawiam
@domelxl Poproszę o dokładny numer zamówienia, którego ma dotyczyć ta zmiana.
Oferta: cdc4ca13-3f8f-457a-811a-f0ded666c2d1 zmieniamy paczkomat na BIA93M
Oferta: e083dd80-b285-4fd7-9256-f9821a002fd8 tu nie powinno być żadnej zmiany a zostało zmienione na BIA93M - nie wiem jaki był wcześniej ten poprawny numer paczkomatu
Pozdrawiam
@domelxl Dziękuję, w ofercie cdc4ca13-3f8f-457a-811a-f0ded666c2d1 dane wysyłki na paczkomat są już zmienione. Natomiast w ofercie e083dd80-b285-4fd7-9256-f9821a002fd8 jeszcze działam, aby przywrócić pierwotny adres, więc poproszę jeszcze o cierpliwość.
@domelxl W ofercie e083dd80-b285-4fd7-9256-f9821a002fd8 też już dane są poprawione na te, które były w pierwszej wersji. Przepraszam za tę pomyłkę.
Wszytsko się wygenerowało poprawnie.
Dziękuję za pomoc 🙂
Kupujący wpisał w danych PaczkoPunkt, a nie Paczkomat.Można jakoś poprawić te dane?
Jak klient zamówił wysyłkę do PaczkoPunktu, to wysyłasz do podanego punktu odbioru.
A dlaczego chcesz zmienić kupującemu miejsce dostawy?
Bo podał błędnie PaczkoPunkt zamiast Paczkomat i nie mogę wygenerować etykiety
@Gradol7 Tak, dlatego już to poprawiłam, dlatego sprawdź proszę to ponownie. Nowa etykieta powinna być już w porządku.
@Gradol7 Poproszę o numer zamówienia i numer oraz adres paczkomatu, który ma znaleźć się na etykiecie.
@la_nika mam taki sam problem, mogę prosić o zmianę paczkomatu kupującego na
@magkwiecien Poproszę jeszcze o numer zamówienia, którego ma dotyczyć ta zmiana.
Zamówienie z dnia z dnia 18 Sty. 2023, 09:24, numer klienta 45579456
@magkwiecien Dziękuję, dane na etykiecie są już zmienione na paczkomat.
Dziękuje za pomoc, etykieta wygenerowana 🙂
@magkwiecien Cieszę się, że się udało i polecamy się na przyszłość 😉