Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DO ostatniego zakupu nie mogę wygenerować etykiety. Po kliknięciu w utwórz etykietę system próbuje ją stworzyć ale nic nie robi i wraca do punktu wyjścia.
Na stronie Inpost nie ma informacji żeby paczkomat był nieczynny
https://inpost.pl/punkt-obslugi-paczek-pop-bia86-bialystok-sybirakow
pozdrawiam
@domelxl Jeśli pojawia się komunikat o niedostępnym punkcie odbioru, skontaktuj się z klientem, żeby rozwiązać ten problem. Kupujący wybrał paczkopunkt, a nie paczkomat.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nie mogę wygenerować etykiety dla sprzedanego przedmiotu - paczkomaty inpost. Próbowałem na dwóch przeglądarkach i w aplikacji na android. Tylko w aplikacji dostaję komunikat "Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety", który właściwie nic nie mówi. Proszę o pomoc.
@mar-cin-d Wybrany punkt odbioru jest niedostępny. Skontaktuj się z klientem, żeby rozwiązać ten problem.
Klient pisze, że nie ma możliwości zmiany paczkomatu (poprzez allegro). Jak w takim razie mogę rozwiązać z klientem ten problem? Na https://inpost.pl/punkt-obslugi-paczek-pop-lod187-lodz-wroblewskiego nie ma informacji żeby paczkomat był niedostępny.
Witam,
Od wczoraj nie mogę wygenerować etykiety wysyłkowej. Problem występuje zarówno na aplikacjach allegro, allegro lokalnie oraz na przeglądarce. Czy jest jakaś globalna awaria?
@Dick_Steele Widzę informację o niedostępnym punkcie odbioru. W tej sytuacji skontaktuj się z kupującym, żeby rozwiązać ten problem.
Witam, sprzedałam dzisiaj dwie rzeczy na allegro lokalne, zapakowałam towar i przeszłam do nadania paczki. Klikam na przygotuj paczkę do nadania , wybrałam rozmiar skrytki i kliknęłam na wygeneruj etykietę. Zawsze wtedy pojawiała się etykieta gotowa do druku a tym razem nic. Klikam dalej na utwórz etykietę i dalej nic się nie dzieje. Posprawdzałam wszystko, dane się zgadzają i pomimo tego nie mogę utworzyć etykiety. Proszę i pomoc.
@bogus1311 Zgodnie z informacją widoczną w naszym systemie wybrany punkt odbioru jest niedostęny. Skontaktuj się z kupującym, żeby wyjasnić tę sprawę.
Dziękuję 🙂
witam, mam ten sam problem, kręci koła i nic. kupujący wybrał paczkomat, nic nie mogę edytować
@ZabawnyFacet Zgodnie z informacją, którą widzę w systemie, wybrany punkt jest niedostępny. Skontaktuj się w sprawie zmiany punktu odbioru z klientem.
@domelxl @mar-cin-d @bogus1311 @Dick_Steele @ZabawnyFacet
W związku z powtarzającymi się zgłoszeniami dotyczącymi niedostępnych punktów odbioru, przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy będę wiedzieć więcej, wrócę tutaj z odpowiedzią.
AKTUALIZACJA 18.01.2023 g. 22.30
Potwierdzamy, że błąd jest spowodowany tym, że kupujący jako punkt odbioru wybrali PaczkoPunkt, dzisiaj ta opcja została wyłączona i nie będą mogli już wybrać na mapce takiego punktu odbioru.
W tej sytuacji skontaktujcie się z kupującymi, aby podali Paczkomat, z którego odbiorą przesyłkę (PaczkoPunkt ma w nazwie "POP", więc kupujący powinni podać kod bez POP np. POZ82M).
jak Klient moze zmienic Paczkomat ? mówi ze nic nie może edytować.
Bezskutecznie próbuję wygenerować etykietę do sprzedanego towaru.
Etykiety do innych towarów generują się prawidłowo.
Doczytałem o problemie spacji w adresie ale nie mam możliwości edycji adresu czy paczkomatu wprowadzonego przez kupującego. Co robić?
Próbowałam wielokrotnie i nie moge wygenerować etykiety. Wyskakuje POPRAW DANE
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Gradol7 w adresie nadawcy popraw proszę miasto nadania z Tomaszów Maz. na pełną nazwę miasta. To powinno pomóc 🙂
Robiłam to , ale nic nie pomaga
@Gradol7 aj przepraszam, zwróciłam uwagę tylko na ten błąd, a jest jeszcze drugi, który dotyczy tego, że kupujący jako punkt odbioru wybrał Paczkopunkt InPost.
Mamy dzisiaj zgłoszenia dotyczące problemów technicznych w związku z tym, czy możesz skontaktować się z kupującym, aby wybrał Paczkomat, z którego będzie mógł odebrać przesyłkę?
Następnie napisz proszę ponownie i podaj jaki Paczkomat wybrał, po edycji etykiety nie powinno być już problemu.
Nic to nie dało