Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry!
Sprzedałem dwa przedmioty.
Jeden za ~700 zł i od razu chciałem wypłacić środki.
Po kilku dniach zostal sprzedany kolejny, ~400 zł.
Kwota do wypłacenia nadal mi sie wyświetla i moge klikać "wypłać" caly czas.
Prócz informacji, że dostanę pieniadze za 48h, nic wiecej sie nie dzieje.
Dzień dobry @AdiNumi! Otrzymałeś e-mail od operatora PayU o konieczności przesłania dokumentów, w zakładce Ustawienia wypłat znajdziesz odnośnik Przejdź do PayU, w którym powinieneś załączyć dokument tożsamości.
Ok, dziekuje za odpowiedź.
Udało sie i czekam na przelew.
Czy tak się stało, ponieważ dawno nie sprzedawałem?
Wcześniej nie miałem żadnych przygód z wypłacaniem
@AdiNumi operator płatności ma prawo oczekiwać reweryfikacji danych. Jest to standardowy proces, nie musi być związany z brakiem sprzedaży na koncie.