Nie odebrana paczka pobraniowa z paczkomatu

Emetka3
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-10-2022
12:56
Klientka nie odebrała paczki pobraniowej paczkomatowej.Sprzedaje jako firma. Próba kontaktu telefonicznego nie odbiera i jak SMS bez powodzenia. Co można zrobić w takiej sytuacji żeby odzyskać koszty wysyłki paczki?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
pinsplash
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-10-2022
13:00
oznacz moderatorów

AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
05-10-2022
13:46
Był gdzieś taki pomysł?? Ale by to było BOOOOOSKIE. I blokada kupującego przez allegro. Nie wypowiedziałby się w dyskusji w ciągu doby (tak jak my to robimy - cyk blokada). No i koniecznie ograniczenie zwrotów pod tytułem kupiłem dwie takie same rzeczy zwracam jedną z adnotacją "nie pasuje mi". A drugi kuźwa pasuje? Blokada cyk.
oznacz moderatorów