anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, co mogę zrobić?

Olesia_24
#1 Nowicjusz#

Odradzam zakupy u uzytkownika 

[edycja] ,towar zwrocony,na ktory zwrot sie sprzedajacy zgodzil ale pieniedzy za towar juz zwrocic nie raczyl.Szkoda czasu i zachodu.Niepolecam.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Załóż dyskusję sprzedawcy to powinno przyspieszyć zwrot ,ma on na to do 14 dni od otrzymania zwrotu.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Olesia_24 Pieniądze musisz odzyskać. Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś w nim problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w sporze i załatwić sprawę zgodnie z zasadami. Gdyby jednak spór nie pomógł, zamknij go po 14 dniach jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów