Nie znaleźliśmy takiego zamówienia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hi I'm trying to start a discussion/claim partially refund on a damaged product on receive.
but the system keeps telling me there's no such order (Nie znaleźliśmy takiego zamówienia) despite that I've selected it already in the form.
Does anyone know what was the issue? And what should I do? thanks.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolejność to- otwarcie dyskusji, później następne kroki. Nie możesz dyskusji otworzyć?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I cannot proceed from where I shown above due to Nie znaleźliśmy takiego zamówienia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:112718349 Wejdź w szczegóły tego zamówienia (w zakładce „kupione” na Allegro Lokalnie) i na samym dole kliknij zielony napis zgłoś problem z zakupem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I did as you described and the page direct me to where my sceenshot shows. when I filled all info it says Nie znaleźliśmy takiego zamówienia for some reasons.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:112718349 to open the Discussion, under the tab Moje lokalne zakupy select the button [report a problem with a purchase] next to the selected order.
Moderatorka