Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupujący zamówił u mnie nową rzecz z plombami producenta. Twierdzi, że bateria wytrzymuje kilka minut i jest to wada. Czy w takim przypadku muszę przyjąć zwrot lub udzielić reklamację?
Nie ma znaczenia czy jesteś sprzedawcą firmowym czy tylko prywatnym ale reklamację musisz rozpatrzyć zawsze (uznać lub odrzucić). Zwrotu nie musisz przyjmować jedynie jako sprzedawca prywatny o ile nie masz w ustawieniach zgody na przyjmowanie zwrotów.
Jak to zakup konsumencki to zwrot musisz przyjąć, jak prywatny to reklamację musisz rozpatrzyć i jak jest uzasadniona to ją przyjąć, nie -odrzucasz. Możesz rozpatrzyć na odległość, możesz żądać odesłania do rozpatrzenia, pamiętaj że masz 14dni na rozpatrzenie.