Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
[edycja] allegro pl nick oszusta [edycja]
Dzień dobry,kupuje a nie odbiera paczki która jest już w wyznaczonym przez kupującego paczkomacie.OSZUST MAXYMALNY Dziękuję @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@kamilpownuk91 I na czym polega to oszustwo?
@kamilpownuk91 kupujący podczas rozmowy na czacie kilkukrotnie poprosił o późniejszą wysyłkę. Opłacił zamówienie i odebrałby przesyłkę, gdyby została wysłana później, rozumiem, że sytuacja może być dla Ciebie stresująca, ale kupujący nie zasłużył na takie oskarżenia, a już na pewno nie powinieneś upubliczniać jego profilu w mediach społecznościowych.
W tej sytuacji przesyłka pewnie zdąży wrócić do Ciebie i powinieneś ustalić z kupującym zwrot wpłaty lub ponowną wysyłkę.
Dzień dobry,zwrot i ponowna wysyłka są dodatkowe koszta a miał smart allegro z darmową wysyłką,kupujący otrzymał paczkę 19.06.2022, z dniem dzisiejszym 20.06.2022 może do godz 13.00 odebrać paczkę z paczkomatu kupującego tak jak wskazał żeby paczka była dostarczona po weekendzie, nie odpisuje na email nie odbiera telefonu,nie umiem się znim skontaktować poprzez żadne z wymienionych mobilnych portali, jak mam wysłać Kupującemu spowrotem pieniądze skoro niemam kontaktu znim więcej i numeru rachunku podany Allegro lokalnie lub paczkę skoro trzeba dodatkowo płacić za przesyłkę.Dziękuję
Numer rachunku nie podany w allegro lokalnie
@kamilpownuk91 aby zwrócić wpłatę, kupujący powinien podać numer konta. Być może jeszcze nie wrócił z wyjazdu i dlatego nie odpisał na Twoje wiadomości. Pisał, że przesyłkę będzie mógł odebrać dopiero dziś wieczorem, więc pewnie do 13:00 nie zdąży.
Poczekaj proszę na odpowiedź kupującego, jeśli do środy nie otrzymasz odpowiedzi, napisz tu proszę ponownie.
Dzien dobry to niech kupujący poprosi swoją zaufaną osobę o przekazanie jej numer kodu odbioru skrytki paczkomatowej i odbierze ta osoba przesyłkę jeżeli ma taką możliwość ponieważ zwrot I nadanie ponownie przekracza wartość paczki.Dziękuję
@kamilpownuk91 nie mam żadnego wpływu na to jaką decyzję podejmie kupujący i czy przesyłka zostanie odebrana czy nie, dlatego poczekaj prosze na odpowiedź kupującego.
Informowałem kupującego o statusie przesyłki przez jej cały czas trwania trackingu i również poinformowałem kupującego o opcji w aplikacji inpost przedłużenia pobytu paczki w paczkomacie o kolejne 24h za 7.99zł i to wielokrotnie można przedłużyć pobyt paczki za pomocą tej aplikacji.
Do Ciebie nic nie dociera. Wymyślasz jakieś cuda wianki, odbieranie przez zaufaną osobę, przedłużanie. A wystarczyło wysłać zgodnie z prośbą kupującego.
Jeżeli dokonał wpłaty,wpłata się zaksięgowała wtedy zaczął mnie informować o wysyłce tak żeby po 19.06.2022 roku ją odebrać,tracking wyszedł kurier dostarczył paczkę do paczkomatu w dniu 18.06.2022roku o godz 18.11 miał 48godz na odebranie paczki,teraz jeszcze chwilę ma czas dopóki kurier nie wyciągnie paczki z paczkomatu i zwróci nadawcy.
Jeżeli dokonał wpłaty,wpłata się zaksięgowała wtedy zaczął mnie informować o wysyłce tak żeby po 19.06.2022 roku ją odebrać,tracking wyszedł kurier dostarczył paczkę do paczkomatu w dniu 17.06.2022roku o godz 18.11 miał 48godz na odebranie paczki,teraz jeszcze chwilę ma czas dopóki kurier nie wyciągnie paczki z paczkomatu i zwróci nadawcy.
17.06.2022. 18:11
@kamilpownuk91 Nie masz racji. Wystarczyło opóźnić wysłanie paczki zgodnie z prośba kupującego, a nie pisać, że mógł sobie przedłużyć odbiór za 7,99. Chciałeś go przez swoją bezmyślność narazić na dodatkowe koszty ? Teraz TY będziesz miał problemy i koszty > niestety, nic tego nie zmieni.
Tak został opóźniony tracking paczki z powodu święta dnia 16.06.2022 i niedzieli dnia 19.06.2022 w których kurierzy inpost nie kursują.
Paczkomaty inpost czynne 24/7
W tym opisie daty są nie prawidłowe,zostały błędnie zweryfikowane.
@kamilpownuk91 Wygląda że to nie koniec twoich problemów, oskarżasz kupującego o coś co zostało przez niego opisane w korespondencji z tobą, teraz otworzy spór i dopiero, z twoją znajomością obsługi klientów, zaczną się twoje kłopoty. Wyjaśniaj szybko i wyślij mu towar z przeprosinami, dobra rada.
@kamilpownuk91 Skoro kupujący prosił Cię o późniejsza wysyłkę to oznacza, że wiedział iż jej nie będzie mógł odebrać > poinformował Ciebie o tym > a Ty wysłałeś przesyłkę nie zważająć na jego prośbę > sam jesteś sobie winien > zrób to co napisał @LEW433 > jeżeli chcesz uniknąć kłopotów.