anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opisać kupującego

MAMY ROZWIĄZANIE!
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

[edycja]  allegro pl nick oszusta [edycja]

Dzień dobry,kupuje a nie odbiera paczki która jest już w wyznaczonym przez kupującego paczkomacie.OSZUST MAXYMALNY Dziękuję  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
7YP6K
#13 Ambasador#

@kamilpownuk91 I na czym polega to oszustwo?

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@7YP6K 

Jeszcze profil dzieciaka na fb nam zaserwował  😂

_____________
Kama
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kamilpownuk91 kupujący podczas rozmowy na czacie kilkukrotnie poprosił o późniejszą wysyłkę. Opłacił zamówienie i odebrałby przesyłkę, gdyby została wysłana później, rozumiem, że sytuacja może być dla Ciebie stresująca, ale kupujący nie zasłużył na takie oskarżenia, a już na pewno nie powinieneś upubliczniać jego profilu w mediach społecznościowych. 
W tej sytuacji przesyłka pewnie zdąży wrócić do Ciebie i powinieneś ustalić z kupującym zwrot wpłaty lub ponowną wysyłkę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,zwrot i ponowna wysyłka są dodatkowe koszta a miał smart allegro z darmową wysyłką,kupujący otrzymał paczkę 19.06.2022, z dniem dzisiejszym  20.06.2022 może do godz 13.00 odebrać paczkę z paczkomatu kupującego tak jak wskazał żeby paczka była dostarczona po weekendzie, nie odpisuje na email nie odbiera telefonu,nie umiem się znim skontaktować poprzez żadne z wymienionych mobilnych portali, jak mam wysłać Kupującemu spowrotem pieniądze skoro niemam kontaktu znim więcej i numeru rachunku podany Allegro lokalnie lub paczkę skoro trzeba dodatkowo płacić za przesyłkę.Dziękuję 

oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Numer rachunku nie podany w allegro lokalnie 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kamilpownuk91 aby zwrócić wpłatę, kupujący powinien podać numer konta. Być może jeszcze nie wrócił z wyjazdu i dlatego nie odpisał na Twoje wiadomości. Pisał, że przesyłkę będzie mógł odebrać dopiero dziś wieczorem, więc pewnie do 13:00 nie zdąży. 
Poczekaj proszę na odpowiedź kupującego, jeśli do środy nie otrzymasz odpowiedzi, napisz tu proszę ponownie.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Dzien dobry to niech kupujący poprosi swoją zaufaną osobę o przekazanie jej numer kodu odbioru skrytki paczkomatowej i odbierze ta osoba przesyłkę jeżeli ma taką możliwość ponieważ zwrot I nadanie ponownie przekracza wartość paczki.Dziękuję

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kamilpownuk91 nie mam żadnego wpływu na to jaką decyzję podejmie kupujący i czy przesyłka zostanie odebrana czy nie, dlatego poczekaj prosze na odpowiedź kupującego.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Informowałem kupującego o statusie przesyłki przez jej cały czas trwania trackingu i również poinformowałem kupującego o opcji w aplikacji inpost przedłużenia pobytu paczki w paczkomacie o kolejne 24h za 7.99zł i to wielokrotnie można przedłużyć pobyt paczki za pomocą tej aplikacji.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@kamilpownuk91  

Do Ciebie nic nie dociera. Wymyślasz jakieś cuda wianki, odbieranie przez zaufaną osobę, przedłużanie. A wystarczyło wysłać zgodnie z prośbą kupującego.

_____________
Kama
oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Jeżeli dokonał wpłaty,wpłata się zaksięgowała wtedy zaczął mnie informować o wysyłce tak żeby po 19.06.2022 roku ją odebrać,tracking wyszedł kurier dostarczył paczkę do paczkomatu w dniu 18.06.2022roku o godz 18.11 miał 48godz na odebranie paczki,teraz jeszcze chwilę ma czas dopóki kurier nie wyciągnie paczki z paczkomatu i zwróci nadawcy.

oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Jeżeli dokonał wpłaty,wpłata się zaksięgowała wtedy zaczął mnie informować o wysyłce tak żeby po 19.06.2022 roku ją odebrać,tracking wyszedł kurier dostarczył paczkę do paczkomatu w dniu 17.06.2022roku o godz 18.11 miał 48godz na odebranie paczki,teraz jeszcze chwilę ma czas dopóki kurier nie wyciągnie paczki z paczkomatu i zwróci nadawcy.

oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

17.06.2022. 18:11

 

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@kamilpownuk91 Nie masz racji. Wystarczyło opóźnić wysłanie paczki zgodnie z prośba kupującego, a nie pisać, że mógł sobie przedłużyć odbiór za 7,99. Chciałeś go przez swoją bezmyślność narazić na dodatkowe koszty ? Teraz TY będziesz miał problemy i koszty > niestety, nic tego nie zmieni.

oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Tak został opóźniony tracking paczki z powodu święta dnia 16.06.2022 i niedzieli dnia 19.06.2022 w których kurierzy inpost  nie kursują.

oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

Paczkomaty inpost czynne 24/7

oznacz moderatorów
kamilpownuk91
#8 Zapaleniec#

W tym opisie daty są nie prawidłowe,zostały błędnie zweryfikowane.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@kamilpownuk91 Wygląda że to nie koniec twoich problemów, oskarżasz kupującego o coś co zostało przez niego opisane w korespondencji z tobą, teraz otworzy spór i dopiero, z twoją znajomością obsługi klientów, zaczną się twoje kłopoty. Wyjaśniaj szybko i wyślij mu towar z przeprosinami, dobra rada.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@kamilpownuk91 Skoro kupujący prosił Cię o późniejsza wysyłkę to oznacza, że wiedział iż jej nie będzie mógł odebrać > poinformował Ciebie o tym > a Ty wysłałeś przesyłkę nie zważająć na jego prośbę > sam jesteś sobie winien > zrób to co napisał @LEW433  > jeżeli chcesz uniknąć kłopotów.

oznacz moderatorów