anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszust - Client:118414510

conclaver2002
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

 

Chyba popełniłem błąd korzystając z opcji "płatność przy odbiorze".

 

Klient 8 stycznia o pierwszej w nocy wykupił aukcję https://allegrolokalnie.pl/oferta/canon-eos-r-dodatki

Na maila otrzymałem wiadomość:

> Cena jest dobra za 4400zl i wlasnie sprawdzilem koszty wysylki z DHL i jest to okolo 200 zl do Włochy.

> Potrzebuje, aby wyslac mi pelne konto bankowe do platnosci, takich jak.

> Nazwa:
> Numer konta:

> Tak, moge dokonac przelewu do Ciebi

 

Dane klienta już są znane na tym forum:

Odbiorca
kate will
988 584 933
goodl.ockwatkins@gmail.com

 

Klient nie odpowiada na czacie, ja nie widzę sensu dalej komunikować.

 

W podsumowaniu jestem winien 215 zł Allegro i dziękuję firmie za udostępnianie moich danych osobowych oszustom. Proponuję przy opcji "płatność przy odbiorze" umieścić komunikat o zagrożeniu.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@conclaver2002 Konto zostało już zablokowane a opłata za sprzedaż anulowana 🙂 Dziękuję za zgłoszenie 

oznacz moderatorów

MescotCompany
#12 Orędownik#

Jak najszybciej usuń płatność przy odbiorze

oznacz moderatorów

conclaver2002
#8 Zapaleniec#

a to już, natychmiast jak zrozumiałem jak to działa...

oznacz moderatorów