Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chyba popełniłem błąd korzystając z opcji "płatność przy odbiorze".
Klient 8 stycznia o pierwszej w nocy wykupił aukcję https://allegrolokalnie.pl/oferta/canon-eos-r-dodatki
Na maila otrzymałem wiadomość:
> Cena jest dobra za 4400zl i wlasnie sprawdzilem koszty wysylki z DHL i jest to okolo 200 zl do Włochy.
> Potrzebuje, aby wyslac mi pelne konto bankowe do platnosci, takich jak.
> Nazwa:
> Numer konta:
> Tak, moge dokonac przelewu do Ciebi
Dane klienta już są znane na tym forum:
Odbiorca |
kate will |
988 584 933 |
goodl.ockwatkins@gmail.com |
Klient nie odpowiada na czacie, ja nie widzę sensu dalej komunikować.
W podsumowaniu jestem winien 215 zł Allegro i dziękuję firmie za udostępnianie moich danych osobowych oszustom. Proponuję przy opcji "płatność przy odbiorze" umieścić komunikat o zagrożeniu.
@conclaver2002 Konto zostało już zablokowane a opłata za sprzedaż anulowana 🙂 Dziękuję za zgłoszenie
Jak najszybciej usuń płatność przy odbiorze
a to już, natychmiast jak zrozumiałem jak to działa...