Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dostałam dziś dziwną wiadomość od użytkownika rzekomo zainteresowanego wystawionym przeze mnie produktem. Zapytał, czy mam potwierdzone konto na Allegro, bo nie może dokonać płatności. Odpisałam, że tak, choć zaczęłam się nad tym zastanawiać, tym bardziej, że sporo jest problemów technicznych na Allegro lokalnie. A to prośba o ustawienie warunków dostawy, a to brak możliwości dodawania kolejnych przedmiotów do zamówienia... Pomyślałam, że może i klient ma rację. Poprosił o adres mailowy celem złożenia zamówienia. Podałam, po czym dostałam mail z potwierdzeniem. Wygląda to naprawdę tak, jakby mail przysłało Allegro (podpisy, stopka, info, że wiadomość została wysłana automatycznie). Jednak dziwi mnie fakt, że nigdy wcześniej czegoś podobnego nie było, a w adresie nadawcy oprócz Allegro widnieje adres: w95wAMCwpm5@zohomail.in.
Oczywiście nie kliknęłam potwierdzenia. O co chodzi? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@justynawitczak, to zdecydowanie próba wyłudzenia, nie klikaj w ten link. Podasz login tego użytkownika?
Client 107384632
@justynawitczak, zablokowaliśmy to konto, dzięki. 🙂
Dzięki również 😊
Właśnie dostałem tego samego typu wiadomość. Nazwa użytkownika: olo560
No nieźle, ciekawe ile jeszcze osób to dostało.
@luki190899, na to konto ktoś się włamał - już je zabezpieczyliśmy. 🙂
@mr_oma dzięki za szybką reakcję 😄