anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

PayU problem z weryfikacją do wypłaty środków

Client:103815214
#8 Zapaleniec#

Witam,

Mam problem z długotrwałą weryfikacją przez PayU mojej tożsamości. Proces ten trwa już tydzień, a jedyny komunikat od PayU to: 

Nasz zespół weryfikuje teraz Twoje dane
O wyniku weryfikacji i odblokowaniu wypłaty środków powiadomimy Cię mailem.
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103815214 widzę, że jest wymagana dodatkowa weryfikacja przez operatora PayU. Czy przesyłałeś wymagane dokumenty w panelu klikając w Ustawieniach wypłat "Przejdź do PayU"? Jeśli tak, to kiedy załączyłeś dokumenty? 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:103815214
#8 Zapaleniec#

Tak, przesłałem zdjęcie wymaganego dokumentu ok. 7 dni temu.

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103815214 dziękuję za informację, weryfikuję temat i wrócę z informacją. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103815214 otrzymałam informację, że dokument został odrzucony. Prześlij proszę nowe zdjęcie paszportu w formie otwartej książeczki (musi być widoczna strona z danymi oraz ta powyżej).

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów