Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z długotrwałą weryfikacją przez PayU mojej tożsamości. Proces ten trwa już tydzień, a jedyny komunikat od PayU to:
@Client:103815214 widzę, że jest wymagana dodatkowa weryfikacja przez operatora PayU. Czy przesyłałeś wymagane dokumenty w panelu klikając w Ustawieniach wypłat "Przejdź do PayU"? Jeśli tak, to kiedy załączyłeś dokumenty?
Tak, przesłałem zdjęcie wymaganego dokumentu ok. 7 dni temu.
@Client:103815214 dziękuję za informację, weryfikuję temat i wrócę z informacją. 😊
@Client:103815214 otrzymałam informację, że dokument został odrzucony. Prześlij proszę nowe zdjęcie paszportu w formie otwartej książeczki (musi być widoczna strona z danymi oraz ta powyżej).