Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, moje konto na Allegro Lokalnym zostało zablokowane. Przyczyną miał być brak odpowiedzi dla payu i dotyczyło to ponoć potwierdzenia przeze mnie że ja to ja. Problem, że nigdy taka wiadomość do mnie nie dotarła więc nie mogłam na nią odpowiedzieć. Pytanie czy inni mieli podobne historie? Jak tą sprawę można odwrócić?
Treść odpowiedzi od Pracownika Allegro jest poniżej.
Dzień dobry,
dziękuję Pani za wiadomość.
Operator PayU jakiś czas temu przesłał do Pani wiadomość mailową w sprawie reweryfikacji konta do wypłat z prośbą o skan lub zdjęcie dokumentu tożsamości.
Wcześniej PayU nie podejmowało żadnych działań, gdy dokument nie został przesłany. Natomiast aktualnie doszło już do zablokowania możliwości wypłat z salda Allegro i wypowiedzenia umowy przez PayU.
Obecnie z tego konta nie może Pani już:
- sprzedawać – zarówno na Allegro, jak i na Allegro Lokalnie
- wystawiać na sprzedaż licytacji charytatywnych w serwisie Allegro Charytatywni
- przyjmować wpłat od kupujących
Z takiego konta może nadal Pani korzystać jako osoba kupująca, również z usługi Allegro Pay. Ma Pan tylko ograniczone funkcje sprzedażowe.
Jeśli chciałaby Pani rozpocząć sprzedaż, to konieczna jest rejestracja nowego konta.
Tymczasem życzę miłego dnia.
Pozdrawiam
@Client_888222569 tę kwestię możesz wyjaśnić wyłącznie w korespondencji mailowej, którą z nami prowadzisz w sprawie 34485933. Widzę, że przesłałaś do nas już kolejną wiadomość, więc poczekaj teraz proszę na odpowiedź naszego zespołu.
Dobrze, czekam wobec tego na wiadomość.
A to było twoje konto czy wspólne?
To konto należało jedynie do mnie.
Dostałem dokładnie taka samą odpowiedź. Też nie dostałem żadnej wiadomości od PayU.
Reasumując to jak Allegro traktuje użytkownika to jakaś kpina, nie chcą zarabiać to nie. Doskonale poszła sprzedaż u konkurencji a Allegro życzę powodzenia.