Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgromadzilam pieniądze za sprzedany towar.
Do tej pory wypłacałam klikając -wypłać środki
W tej chwili nie mogę tego zrobić bo środki są zablokowane.
Próbuję ptwierdzić tożsamość ale tam nie działa wybranie opcji dowodu osobistego.
Nie rozumiem po co mam potwierdzać jak nic się nie zmieniło.
@Client108973111 potrzeba weryfikacji wynika z obowiązku operatora płatności
Podmioty rynku finansowego takie jak banki czy instytucje płatnicze - jak PayU S.A. obowiązane są stosować przepisy ustawy AML w celu zabezpieczenia obrotu gospodarczego przed procederem prania brudnych pieniędzy oraz innymi działaniami przestępczymi . Podmioty te, w świetle przepisu art. 35 ust. 1 ustawy AML, są zobowiązane stosować środki bezpieczeństwa finansowego w przypadku nawiązywania stosunków gospodarczych.
W tej sprawie otrzymałaś też wiadomość e-mail od PayU wraz z instrukcją jak należy przesłać dokument do weryfikacji.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ to że jest taka potrzeba to rozumiem ale nie działa a próbuję już dość długo jeżeli chcę przejść do wyboru dokumentu po wpisaniu to odnośnik wyboru nie działa
@Client108973111 czy możesz przesłać nagranie ekranu z błędami jakie się pojawiają za pomocą tego formularza? Doradcy pomogą rozwiązać ten problem.