Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprzedałem przedmiot przez "kup teraz" na Allegro Lokalnie. Kupujący zwlekał z zapłatą, pisał że zapłacił, ale na stronie nie było potwierdzenia, status płatności widniał jako "rozpoczęty". Trwało to 5 dni i dostałem maila że w związku z brakiem wpłaty oferta została anulowana. W międzyczasie miałem kilka ofert kupna i po tym mailu sprzedałem przedmiot z odbiorem osobistym.
Okazało się jednak że pomimo maila o anulowaniu zamówienia, pieniądze od pierwotnego kupującego wpłynęły kilka godzin później. Przedmiotu już nie mam i chciałbym zwrócić pieniądze kupującemu. Na stronie nie mam aktywnej opcji "zwróć pieniądze". Co robić? Jak rozumiem jedyną opcją jest zwrot bez pośrednictwa Allegro bezposrednio na konto kupującego?
@bowi opisz całą sytuacje kupującemu i poproś o numer konta do zwrotu. Swoja droga allegro powinno wprowadzić podobne rozwiązanie jak na zwykłym allegro, że kupujący wybierający przelew tradycyjny powinien mieć czas w ciagu 14 dni na wykonanie zapłaty
Tak oczywiście zrobiłem, ale brak odzewu od kupującego poza wiadomością którą Allegro zablokowało i nie mogę jej odczytać. Podałem maila kontaktowego - też brak odzewu. Allegro też nie może pomóc - zasugerowali by zachomikować tę kwotę i czekać na odzew kupującego. Albo na wezwanie na policję ;).
Nie lubię takich sytuacji.