anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Plaga nie płacena za licytacje na allegro lokalnym

37filip
#8 Zapaleniec#

Po licytacji na 10 kupujących nie płaci za zakup 3 lub 4 to plaga ja wiem że płaci się za zakup dopiero po wpłacie ale jak ktoś przebija kogoś w licytacji i nie płaci to wkuża.

oznacz moderatorów
41 ODPOWIEDZI 41

rafik191094
#8 Zapaleniec#

Do moderatora prosze o zablokowanie tego konta ,osoba ta ngminnie licytuje u mnie i nie płaci ma wygrane kilkanaście aukcji i się smieje jak pisze wiadomości z prożbą o wpłate Client:72513083 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rafik191094 Dziękuję za zgłoszenie, ale na razie nie możemy działać. Na Allegro Lokalnie Kupujący ma 5 dni na opłacenie towaru, a w przypadku Twoich licytacji ten czas jeszcze nie minął.  Sprawdziliśmy dokładnie to konto, ale wszystkie pozostałe transkacje były prawidłowo opłacone, więc na razie musimy czekać. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

nugila
#9 Pomysłodawca#

Proszę zmienić zasady na Allegro dotyczące Kupujących aby ukrócić tę plagę osób, które wygrywają aukcję a nie płacą. Ile to jeszcze będzie trwało?

np. sazann1, Higga85 .

oznacz moderatorów

mario24_2007
#7 Wielbiciel#

gdzie zgłosić jak ktoś wylicytował u mnie towar ,nie chce zapłacić ,a piszę wiadomości ze wyślę własny transport!wyglada mi to na oszustwo 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@37filip Tak, niestety to jest dosyć pospolite - również na normalnym allegro.
Jednak nie zawsze jest to złe. Ostatnio wystawiłem laptopa na aukcję bez ceny minimalnej i wylicytował się za 26 zł - klient oczywiście nie zapłacił. Licytacja wystawiona ponownie i wylicytowała się za równe 100zł - opłacone, wysłane i nawet dostałem pozytywny komentarz 😄




oznacz moderatorów

katarzynanowak93
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Zgłaszam kupującego Wypi ponieważ nie zapłacił za wylicytowany przedmiot. Licytacja zakończona: 14 Cze. 2023, 22:38

oznacz moderatorów

katarzynanowak93
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Widzę, że mimo zapewnień we wcześniejszych postach, że można tu zgłaszać przypadki kiedy ktoś nie płaci za wylicytowany przedmiot, moderatorzy olewają sprawę.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Skoro nie ma obowiązku płacenia za zakupiony towar to co mają takiemu delikwentowi zrobić? Każdy taki przypadek pozostaje na głowie sprzedawcy i sam musi (o ile chce) sądownie dochodzić swoich racji. Allegro nie jest od pomagania w sytuacjach prawnych ,wolą skupiać się na liczeniu zysków.

oznacz moderatorów

katarzynanowak93
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

To po co piszą wczesniej, że mozna zgłaszać i że weryfikują takie konta czy ktos taki notorycznie nie płaci?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@katarzynanowak93 Nie mamy podstaw, by reagować w zgłoszonym przez Ciebie przypadku. Jeśli ten sam kupujący notorycznie będzie składał u Ciebie oferty zakupu i nie płacił, prosimy o ponowny kontakt. W tej chwili nic takiego się nie dzieje. Nieopłacona oferta jest wznowiona.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

katarzynanowak93
#7 Wielbiciel#

Ale opłata za promowanie skasowana dwukrotnie. Ile muszę stracić na Waszą rzecz, żebyście łaskawie ruszyli tyłki i sprawdzili delikwenta czy nie robił tak już wcześniej nie tylko na mojej licytacji?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@katarzynanowak93 Zweryfikowaliśmy to konto i jak napisałam wyżej - nie ma podstaw do podjęcia działań.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

37filip
#8 Zapaleniec#

Ja zamknołem konta i sprzedaje gdzie indziej

oznacz moderatorów

katarzynanowak93
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam nadzieję, że teraz będzie nareszcie podstawa do zablokowania konta kupującemu zgodnie z tym co napisała nat_not w odpowiedzi na moje poprzednie zgłoszenie. Dwa razy ten sam kupujący złożył ofertę zakupu w tej samej ofercie sprzedaży i jej nie opłacił.

Dotyczy oferty: 1403efe0-9235-4179-967d-229aba0454ec                                                                    Kupujący to: Client:113142476 (Jacek Kozik) 

Pierwszy nieopłacony zakup z dnia 27 Sie. 2023, 18:46, a drugi z dnia 25 Wrz. 2023, 13:33

Proponuję jeszcze sprawdzić kupującego Client:108833417 (Andrzej Bajer), który złożył ofertę zakupu w tej samej ofercie sprzedaży i także nie opłacił. Oferta zakupu z dnia 8 Wrz. 2023, 16:16.

To może byc drugie konto tego samego kupującego. Proszę też sprawdzić obydwu kupujących czy nie uskuteczniają tego samego procederu zakupu bez opłacenia w przypadku ofert innych sprzedających na Allegro i Allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@katarzynanowak93 Cześć. Sprawdziliśmy oba konta. Kupujący zawsze opłacają swoje zamówienia i wygląda na to, że po prostu w tym przypadku nie mogą poradzić sobie z płatnością lub napotkali inne trudności. Czy pisałeś do nich w tej sprawie?

Tak czy inaczej — spróbujemy skontaktować się z nimi i pomóc, być może coś w trakcie zakupów na Lokalnie jest dla nich niejasne. 

oznacz moderatorów

katarzynanowak93
#7 Wielbiciel#

Tak, kontaktowałam się ze sprzedającym i wyraźnie kombinuje. Chce kupić kolumny za pobraniem, a ja mam prawo przypuszczać, że przesyłki nie odbierze. Jeśli ktoś opłaca inne swoje zakupy, to nie wierze, że tylko u mnie ma problem. W przypadku ponownego złożenia oferty zakupu gdyby coś mu tam nie szło przy płatności to chociaż by napisał, że ma problem. Nie rozpoczął nawet płatności i się nie odezwał.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@katarzynanowak93 Wysłaliśmy mu ostrzeżenie, dziękuję bardzo za te sygnały 

oznacz moderatorów

yomek82
#7 Wielbiciel#

@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

też mogę prosić o sprawdzenie? Jedna aukcja zakończona, brak finalizacji transakcji, kupujący nie odpowiada na wiadomości 

Oferta: dfa449ef-e8cc-4f60-989e-2cd93ccd5f80

Druga w toku, jeszcze nie minął czas, ale kupujący póki co nawet nie wybrał sposobu dostawy, także pewnie też z tym wrócę.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@yomek82 jeśli od zakończenia licytacji miną 72 godziny, a kupujący jej nie opłaci. Zgodnie z zasadami możesz wznowić tę licytację. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów