Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po licytacji na 10 kupujących nie płaci za zakup 3 lub 4 to plaga ja wiem że płaci się za zakup dopiero po wpłacie ale jak ktoś przebija kogoś w licytacji i nie płaci to wkuża.
Do moderatora prosze o zablokowanie tego konta ,osoba ta ngminnie licytuje u mnie i nie płaci ma wygrane kilkanaście aukcji i się smieje jak pisze wiadomości z prożbą o wpłate Client:72513083
@rafik191094 Dziękuję za zgłoszenie, ale na razie nie możemy działać. Na Allegro Lokalnie Kupujący ma 5 dni na opłacenie towaru, a w przypadku Twoich licytacji ten czas jeszcze nie minął. Sprawdziliśmy dokładnie to konto, ale wszystkie pozostałe transkacje były prawidłowo opłacone, więc na razie musimy czekać.
Proszę zmienić zasady na Allegro dotyczące Kupujących aby ukrócić tę plagę osób, które wygrywają aukcję a nie płacą. Ile to jeszcze będzie trwało?
np. sazann1, Higga85 .
gdzie zgłosić jak ktoś wylicytował u mnie towar ,nie chce zapłacić ,a piszę wiadomości ze wyślę własny transport!wyglada mi to na oszustwo
@37filip Tak, niestety to jest dosyć pospolite - również na normalnym allegro.
Jednak nie zawsze jest to złe. Ostatnio wystawiłem laptopa na aukcję bez ceny minimalnej i wylicytował się za 26 zł - klient oczywiście nie zapłacił. Licytacja wystawiona ponownie i wylicytowała się za równe 100zł - opłacone, wysłane i nawet dostałem pozytywny komentarz 😄
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zgłaszam kupującego Wypi ponieważ nie zapłacił za wylicytowany przedmiot. Licytacja zakończona: 14 Cze. 2023, 22:38
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Widzę, że mimo zapewnień we wcześniejszych postach, że można tu zgłaszać przypadki kiedy ktoś nie płaci za wylicytowany przedmiot, moderatorzy olewają sprawę.
Skoro nie ma obowiązku płacenia za zakupiony towar to co mają takiemu delikwentowi zrobić? Każdy taki przypadek pozostaje na głowie sprzedawcy i sam musi (o ile chce) sądownie dochodzić swoich racji. Allegro nie jest od pomagania w sytuacjach prawnych ,wolą skupiać się na liczeniu zysków.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
To po co piszą wczesniej, że mozna zgłaszać i że weryfikują takie konta czy ktos taki notorycznie nie płaci?
@katarzynanowak93 Nie mamy podstaw, by reagować w zgłoszonym przez Ciebie przypadku. Jeśli ten sam kupujący notorycznie będzie składał u Ciebie oferty zakupu i nie płacił, prosimy o ponowny kontakt. W tej chwili nic takiego się nie dzieje. Nieopłacona oferta jest wznowiona.
Ale opłata za promowanie skasowana dwukrotnie. Ile muszę stracić na Waszą rzecz, żebyście łaskawie ruszyli tyłki i sprawdzili delikwenta czy nie robił tak już wcześniej nie tylko na mojej licytacji?
@katarzynanowak93 Zweryfikowaliśmy to konto i jak napisałam wyżej - nie ma podstaw do podjęcia działań.
Ja zamknołem konta i sprzedaje gdzie indziej
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam nadzieję, że teraz będzie nareszcie podstawa do zablokowania konta kupującemu zgodnie z tym co napisała nat_not w odpowiedzi na moje poprzednie zgłoszenie. Dwa razy ten sam kupujący złożył ofertę zakupu w tej samej ofercie sprzedaży i jej nie opłacił.
Dotyczy oferty: 1403efe0-9235-4179-967d-229aba0454ec Kupujący to: Client:113142476 (Jacek Kozik)
Pierwszy nieopłacony zakup z dnia 27 Sie. 2023, 18:46, a drugi z dnia 25 Wrz. 2023, 13:33
Proponuję jeszcze sprawdzić kupującego Client:108833417 (Andrzej Bajer), który złożył ofertę zakupu w tej samej ofercie sprzedaży i także nie opłacił. Oferta zakupu z dnia 8 Wrz. 2023, 16:16.
To może byc drugie konto tego samego kupującego. Proszę też sprawdzić obydwu kupujących czy nie uskuteczniają tego samego procederu zakupu bez opłacenia w przypadku ofert innych sprzedających na Allegro i Allegro Lokalnie.
@katarzynanowak93 Cześć. Sprawdziliśmy oba konta. Kupujący zawsze opłacają swoje zamówienia i wygląda na to, że po prostu w tym przypadku nie mogą poradzić sobie z płatnością lub napotkali inne trudności. Czy pisałeś do nich w tej sprawie?
Tak czy inaczej — spróbujemy skontaktować się z nimi i pomóc, być może coś w trakcie zakupów na Lokalnie jest dla nich niejasne.
Tak, kontaktowałam się ze sprzedającym i wyraźnie kombinuje. Chce kupić kolumny za pobraniem, a ja mam prawo przypuszczać, że przesyłki nie odbierze. Jeśli ktoś opłaca inne swoje zakupy, to nie wierze, że tylko u mnie ma problem. W przypadku ponownego złożenia oferty zakupu gdyby coś mu tam nie szło przy płatności to chociaż by napisał, że ma problem. Nie rozpoczął nawet płatności i się nie odezwał.
@katarzynanowak93 Wysłaliśmy mu ostrzeżenie, dziękuję bardzo za te sygnały
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
też mogę prosić o sprawdzenie? Jedna aukcja zakończona, brak finalizacji transakcji, kupujący nie odpowiada na wiadomości
Oferta: dfa449ef-e8cc-4f60-989e-2cd93ccd5f80
Druga w toku, jeszcze nie minął czas, ale kupujący póki co nawet nie wybrał sposobu dostawy, także pewnie też z tym wrócę.